Hellooo meiden! Even een "onzekere" vraag! K had gisteren aan het einde van de ochtend een positieve ovutest gehad. Duss als hij springt kan dat vandaag of morgen zijn. We hebben het donderdagavond gezellig gemaakt, nu net nog en willen graag morgen nog een poging wagen ! Gewoon omdat we er ook de zin in hebben!Nu dacht ik, stel dat hij vanmorgen of vanmiddag gesprongen is , zijn we dan nu niet al te laat? Heeft Morgen(ochtend) dan nog zin? Vast wel maar graag jullie mening ! Xx onzekere muts
Als je donderdag nog hebt geklust en vandaag weer ben je volgens mij niet te laat hoor! Sperma blijft sowieso een tijd zitten. Succes!!!
Te laat lijkt mij ook niet idd ! En jaaa dan kunnen we er zin in hebben maar toch heb ik dan ook een wat geruster gevoel als k weet dat we goed zitten haha.. Vrijdag een positieve test , dag van te voren gedaan, dus 2 dagen voor zaterdag(eisprongdag) en vandaag evt nog (2edag van evt eisprong) lastig dat we van buitenaf niet kunnen zien of en wnnr hij hij springt he. Hahah. Nog iemand anders een mening?!
Je ei springt 24-48 uur na een positieve test. Dus vandaag of morgen. Sorry je berichtjes van gisteren. Je eisptong was/ is gisteren of vandaag en blijft ongeveer 12 uur leven.