Nee wij niet ben er niet zo dol op. Terwijl ik wel zin had in een oliebol toen ik hoogzwanger was van me zoontje.. Resultaat me vliezen braken en me zoontje werdt geboren
Als je ze vandaag maakt dan is het met vandaag meegeteld nog 3 dagen tot aan oud en nieuw. Hoe bewaren jullie ze dan, en zijn ze dan nog echt lekker? Wij bakken ze ook op de dag zelf en dan zo laat mogelijk. @ bosi, italiaanse oliebollen, klinkt goed. Heb je een recept?
Ja dat snap ik wel. Maar ik vind t gewoon belachelijk wat ze er voor durven vragen! Het wordt elk jaar duurder... vorig jaar waren ze nog 80 cent... Ik snap heus wel dat alles duurder wordt... maar sommige dingen zijn het geld niet waard. En zo ook niet voor iedereen te betalen en dan weer piepen als de verkoop terug gaat lopen Was gewoon benieuwd of ik de enige ben die er zo over denkt
Wij bakken ze ook oudejaarsdag. Dan zijn ze het lekkerst. En we bakken ze in de tuin, hebben we ook geen stank in huis
Niet, blegh, vieze dingen... Maar als ik ze zou bakken, dan op de dag zelf, na een dag zijn ze helemaal niet meer te eten.
Wow, één euro per oliebol?! Dat vind ik echt schandalig duur inderdaad, wij hebben er 50 voor 1,50 als we ze zelf maken
Een euro is wel echt heel duur.. Bij onze kraam zijn ze 60 cent en 12 voor 6 euro En altijd vers gebakken!
Ouderejaars dag ga ik bakken.. Voor een hoop mensen 😌 zijn ze heeerlijk vers wij doen het altijd oudejaarsdag
Wij vieren oud en nieuw altijd met een stel waarvan hun beide moeders oliebollen en appelflappen bakken. Ik bak dus niet..
Wij maken ze vandaag, maar ze gaan ook vandaag of hooguit morgen op hoor. Vers zijn ze het lekkerst. Bij ons is het bakken ervan een hele familietraditie geworden. Alleen over de rolletjes doen we iets langer. Die redden oud en nieuw wel. Mits goed verpakt.
Als wij het zouden gaan maken, zouden we het op oud en nieuw zelf doen bakken. Wij gaan ze dit keer halen bij zo'n kraam. Alvast een gelukkig en gezond 2014 voor jullie allemaal!
Wat zou ik ook graag willen bakken. Maar dit jaar gaat dat niet lukken. Heeeel.jammer.. En wat heb ik zin in een oliebol nu!!!
Oliebollen halen we een paar bij een kraampje. Wij zijn gek op appelflappen, die bak ik altijd de 31ste. En dan gelijk ook voor de buren en onze ouders.
Ik koop ze bij de gebakkraam op de dag zelf Kennis van ons bakt voor de supermarkten, die bakt in Oktober al de eerste olieballen brrrr