We gaan van de week naar almere, maar wat is nu leuk winkelen, lunchen ed? Ik ken er werkelijk waar helemaal niks
niks, haha flauw, voor mijn werk gaan we altijd naar Bobbie beer, dat zit vrij centraal, en erg lekker eten! winkels zat daar, het is heel groots op gezet zou niet met hakken gaan.
Anno heeft prima eten Kimono (sushi) La Cubanita (tapas) Winkelen, sja.... er zijn zat winkels maar echt winkelen vind ik niets aan in Almere. Primark is ongelofelijk druk en je mag blij zijn als je er zonder gescheurde Primarktasje uitkomt.
Oh ja mn dochter gaat niet mee Bedankt alvast voor de reacties Primark vermijden wij ten alle tijden haha mij te druk.
Nou vind ik dat wel mee vallen de drukte maar dan ga ik bijvoorbeeld morgen en niet op zaterdag of zondag kom er wel 2x in de maand ff er door heen.. Verder bobbie beer erg leuk en voor een broodje gaan wij meestal naar Délifrance of Broodcafe.. Stad loopt makkelijk , lekker ruim. Have fun!
MoccaMore! Heerlijke broodjes, vers gemaakt! En heerlijke grote koppen (feest!) koffie! Met slagroom en karamel blokjes... hmm.. voor ons geen bobby beer of bakker bart meer hoor..!
We kunnen altijd even kijken natuurlijk maar over het algemeen krijg ik mn man niet mee zulke winkels in.
Jaaa! Als je de macdonalds gevonden hebt, ga je met je rug ernaar toe staan. Dan kijk je naar de bibliotheek. Daar loop je rechts langs, en dan zit aan je linkerhand de MM.onde de bieb als her ware. Vlak bij de etos, newyorker, (om even wat handvatten te geven) Eet en drink smakelijk!!
Haha ik zie inderdaad veel gescheurde tasjes! Winkels zat....en eten ga ik meestal naar la place. Maar ik lunch /eet ook wel eens bij Anno! (Grote markt)