wanneer om de 4 uur

Discussion in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' started by Evi27, Sep 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Evi27

Evi27 Actief lid

Nov 15, 2006
    289
    0
    0
    Hallo,

Ik heb een vraagje. Ik geef nu meer dan 8 weken borstvoeding en dat gaat prima. Ik voed hem om de drie uur overdag. Hij weigert eigenlijk nooit de borst. Nu is mijn vraag: wanneer kan je gaan voeden om de 4 uur?

Groet,
    Eveline

2. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

Jun 30, 2008
    2,754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    hoi,

moet je je kindje wekken voor de voeding of komt hij uit zich zelf? In dat laatste geval kun je het overdag eens aankijken en kijken of hij een half uurtje later komt? misschien komt hij zelf wel om de vier uur?

Kijk ook eerst even naar groei, plas en poepluiers. misschien even bij het c.b. langs?

Tot slot, als alles goed gaat en jullie zijn beiden tevreden, waarom zou je dan nu willen veranderen? je kindje geeft vanzelf aan als hij er aan toe is, hij zal dan minder willen drinken bijvoorbeeld. dat ontstaat gewoon. vertrouw op je mannetje!

Geniet van het voeden!
    groetjes Heidi Margit

3. Heidi Akkers

Heidi Akkers Fanatiek lid

Jun 30, 2008
    2,754
    0
    0
    lactatiekundige
    Gelderland
    hoi,

moet je je kindje wekken voor de voeding of komt hij uit zich zelf? In dat laatste geval kun je het overdag eens aankijken en kijken of hij een half uurtje later komt? misschien komt hij zelf wel om de vier uur?

Kijk ook eerst even naar groei, plas en poepluiers. misschien even bij het c.b. langs?

Tot slot, als alles goed gaat en jullie zijn beiden tevreden, waarom zou je dan nu willen veranderen? je kindje geeft vanzelf aan als hij er aan toe is, hij zal dan minder willen drinken bijvoorbeeld. dat ontstaat gewoon. vertrouw op je mannetje!

Geniet van het voeden!
    groetjes Heidi Margit

Share This Page