Wanneer ombouwen kinderwagen?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Happygirl86, 16 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Je zoontje is wel jong, maar zo jong ook weer niet, hihi!:p

Wijs besluit.

Ik zou voor de grap wel eens een foto willen zien van je zoontje zonder babyseat in de TrippTrapp. Kan hij ook al rechtop zitten op de vloer/in de box?

Mijn zoontje was een flinkerd op die leeftijd, maar viel met 6 maanden gewoon opzij. Toen hebben we twee weken gewacht en toen kon hij ineens wel goed rechtop zitten in de TT.

2. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Hij zit wel goed rechtop maar ik de stoel zakt hij naar de zijkant ;) dus nog niet zo verstandig! haha hier 2 foto's, hij vind het wel erg leuk maar ja nog maar even wachten dus.

Dit was op 3 febr dus al maar dan een maand geleden

3. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    deze is van 2 dagen geleden, maar de stoel is dus nu weer een ligstoel :D

4. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    hij kan goed zitten als wij zijn handjes vasthouden, maar nog niet zelf ofzo hoor, daar is hij nog wel heel jong voor ;)

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ohw, maar dat ding herken ik helemaal niet, dat is denk ik nieuw dan!

Die tweede is de babyseat, ik dacht dus dat je die er ook al uitgehaald had. Dat kon ik me al niet voorstellen.

Wat een lief manneke trouwens!;)

6. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Die is nieuw sinds 2 maanden denk ik, is de unborn set van stokke dus de kinderstoel is nu dus al vanaf de geboorte te gebruiken, ideaal kan hij altijd mee aan tafel zitten bij ons, eerst zetten we het wipstoeltje op tafel maar dat is best gevaarlijk, dus voor mijn verjaardag deze set gekregen :D

7. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Dat is de NEWborn (pasgeboren) set. ;) Unborn betekend ongeboren. ;)

Hij zit best goed als je de foto zo ziet, maar het is echt nog niet verstandig om hem al te laten zitten.
    Lekker nog die newborn set gebruiken dus, anders ook zo zonde van het geld joh! ;)

8. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Jazeker, al heb ik de hele stoel en alles erop en eraan voor mijn verjaardag gekregen van diverse personen hoor :) en voor de tweede wordt hij zeker weer gebruikt, dus zeker niet zonde, maar we gaan idd nog even voor de NEWborn set :p foutje

9. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.199
    113
    Brabant
    ik vind het leuk, dat het ook gewoon eens zo kan! niet dat je per se je mening had moeten passen, maar je doet het wel ipv je hakken in het zand te zetten.

10. Happygirl86

Happygirl86 Fanatiek lid

14 mrt 2009
    2.318
    0
    36
    Provincie Utrecht
    Als moeder moet je toch zorgen dat je het beste doet voor je kind ;) maar toch leuk zo'n reactie :D

Deel Deze Pagina