Wanneer omgeving vertellen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kimmies, 4 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik zou het ook gewoon vertellen, het schijnt dat als je eenmaal een goede echo gehad hebt, je de 12 weken grens niet te strikt hoeft te nemen.

2. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Wij hadden het ook meteen verteld.
    Gewoon omdat ik het niet voor me kon houden
    :D

Maar het is voor iedereen weer anders. Veel plezier met het vertellen!

3. pooh26

pooh26 Actief lid

15 sep 2006
    176
    0
    0
    wij hebben het mijn schoonouders en zwager en schoonzus al verteld! Wat hindert dat nou? Ze moeten het alleen nog niet doorvertellen. Maar als er wat is, kunje ook bij heb terecht. Ik vind het zo'n onzin om het niet eerder te vertellen aan je familie. Mijn ouders zijn nog op vakantie, dus daar moet ik op wachten, ik wil het ze wel graag persoonlijk vertellen en niet door de telefoon en dan ben ik 9 weken, nou dan mogen ze het van mij wel wereldkundig maken. Als je een miskraam hebt gehad, weet toch ook in no time de hele familie het? Wat is daar nou voor geheimzinnigs aan?

4. jessie33

jessie33 Actief lid

2 apr 2007
    332
    0
    0
    Wij gaan het ook met vaderdag bekend maken, en dan mag iedereen het weten. Tot die tijd genieten we samen van de zwangerschap.

Groetjes Jessie33

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Na de echo met kloppend hartje hebben wij er geen geheim meer van gemaakt.
    Mijn ervaring is dat je ook veel steun aan die mensen beleefd als het wel misgaat. dus dan is het wel fijn als jehet toch vroeg al hebt verteld.

Deel Deze Pagina