Hoi, Maandag zijn we begonnen met het afbouwen van inbakeren van Abel, hij is nu 4 maanden en heeft 9 weken ingebakert geslapen in een Pacco inbakerdoek. Nu is het zaterdag en hij slaapt bijna alle slaapjes al in een slaapzak met lange mouwtjes! Super trots zijn we, en hij is er zelf ook wel blij mee, geloof ik. Hij slaapt nu zelfs langer! Vannacht gaat hij voor het eerst weer in een slaapzak slapen, spannend! Hij slaapt al een tijdje door, en daar zijn we wel een beetje zuinig op, maar ik heb veel vertrouwen in mijn mannetje.......maar spannend blijft het! x Esther
justin heeft ook een poosje in een inbakerzak geslapen. op een gegeven moment hadden we het idee dat ie dat niet meer fijn vond en hebben we hem een gewone slaapzak aangedaan. ook meteen 's nachts. Ik vond het ook best spannend maar het is meteen prima gegaan. Had de inbakerzak wel klaar liggen voor het geval het niet goed zou gaan
En hoe zijn de nachten gegaan?! Ons meisje ligt ook ingebakerd (sinds 1 oktober) en we moeten nu ook gaan afbouwen. We hadden het vorige week al geprobeerd met en slaapzak zonder mouwen maar dat was geen succes. Ik heb haar toen uiteindelijk toch maar weer ingebakerd. Ik heb nu een goede slaapzak met mouwen gekocht en ik denk dat we morgen of maandag gaan beginnen! Ik hoop dat het nu wel gaat lukken! Ik hoop op net zo goed resultaat als bij jou! Lisszy
Spannend hoor. Wij hebben onze oudste wel ingebakerd, maar niet of nauwelijks snachts (geloof ik tenminste, jeetje dat ik dat nu al vergeten ben..) Het afbouwen overdag ging hier ook super. Hopelijk gaat t voor jou vannacht ook goed!
Yes! Abel heeft goed doorgeslapen vannacht, in een slaapzak met lange mouwen. Binnen een week is het afbouwen helemaal gelukt. Wij hebben het slaapje voor slaapje gedaan. We zijn begonnen met het slaapje wat hij het best deed, zijn ochtendslaapje. Ging dat goed (goed inslapen en doorslapen) meteen het volgende slaapje ook in een slaapzak. Aan de 'ritueeltjes' rondom het slapen hebben we niets gedaan, ook stoppen we Abel lekker strak onder, zijn armpjes laat hij nog zelf naast zijn lijfje liggen Succes, dames die nog gaan afbouwen en heb vertrouwen in je kindje dat het echt wel gaat lukken! x Esther