ik durf het bijna niet te zeggen.. maar we lopen hier al 2 dagen zowat zingend door huis anne is vrolijk, ze brabbelt er heerlijk op los, gilt niet, schreeuwt niet ze kan in de box liggen zonder de boel bij elkaar te schreeuwen ik kan naar de keuken lopen als ze in de kamer ligt ze hoeft niet meer continu op mn arm en tot overmaat van plezier.. ligt ze nu gewoon in de box te slapen en dat enkel omdat ik dacht "dikke vinger met je cb.. ik ga eens langs de huisarts" deze heeft me doorverwezen naar een kinderarts en de kinderarts heeft reflux-medicatie gegeven. ondanks dat anne dus geen enkel teken van reflux vertoont nouja.. behalve overmatig huilen dus.. en het werkt gewoon \/ \/ \/ \/ \/
mja ik denk dat ik eerst een weekje ga slapen zit al een maand langer thuis dan mn verlof... en ben nog steeds doodop zelfs even naar de dierenarts is kennelijk een "beproeving" het ritje dierenarts gaat prima.. maar kan dan wle zo ongeveer na etenstijd meteen naar bed van vermoeidheid gister tot half 11 geslapen (ok.. met 2 voedingsbreaks dus) en om 9 uur lag ik alweer op bed. wel gister al een sollicitatie verstuurd.. dus we zijn weer op de goede weg
mja ik zit dus al denk zo'n uur te staren af en toe op het scherm.. maar meest van de tijd erlangs naar de box
Super! Fijn he om een rustig kindje te hebben. En wat je al zegt, schijt aan het CB en doen wat je gevoel je ingeeft! Slaap ze de komende maand
Dax had sinds een week krijsbuien zo hard, niet normaal. Het is dat hij een keer bloed meegaf met zijn boertje dat we 's avonds naar de huisartsenpost van het ziekenhuis zijn gegaan, anders hadden we nu misschien nog niet geweten dat hij reflux heeft. We geven Zantac en dat werkt.
poe.. dan schrik je je toch ook wild als je kind eens bloed meeboert gelukkig dat als ze eenmaal denken dat het reflux is dat er best wat aan te deon is he
Ja ik had al de halve dag lopen jenken omdat ik het niet meer zag zitten met een krijsend kind wat ontroostbaar was en zo hard krijste dat hij bijna achter bleef in zijn adem. Ik kreeg geen enkel contact met hem, hij hield zich zo stijf als een plank en dan maar schreeuwen. En meteen na de fles ook. Toen dat bloed meekwam had ik het helemaal niet meer. Maar goed, met de Zantac gaat het een stuk beter. Vanaf het moment dat we dat al krijsend in zijn mondje deden heeft hij niet meer gekrijst!
Ik herken het hoor. Julia heeft de eerste 6 weken ook gekrijst. Gelukkig dacht onze CB arts aan een reflux en door het gebruik van Nutriton werd het een heel ander kind ! Ze kan nog steeds fink huilen maar niet meer uren achter elkaar.