Wanneer ondergoed ipv romper

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Miekjepiekje, 29 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Mijn zoontje is wel flink klein, dat wist ik (dochter trouwens ook, nu 5.5 jaar en eindelijk in maat 110) maar vind de meeste toch wel heel groot hier haha.... En hier gaan de rompers ook in de droger :D

2. mamavansam

mamavansam Actief lid

27 mei 2013
    143
    0
    16
    Volgens mij hebben Zeeman en de Hema wel rompers in maat 98/104. Ik stap denk ik pas over op ondergoed als mijn zoontje zindelijk is.

3. Quinny85

Quinny85 Niet meer actief

Onze dochter is met 10 maanden overgegaan op stretch hemdjes van de hema maat 98/104. Rompertjes gaan al snel strak zitten vind ik. En bij het verschonen is een hemdje heel makkelijk. Geen drukkertjes meer. Probeer het eens zou ik zeggen.

4. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Lees even mee, heb dochter van 5,5 maand, dus nog lang niet zindelijk, hihi! maar vroeg me laatst ook af tot welke maat rompers gaan. Nu weet ik het, handig voor straks! Onze dame kan nog wel even, ze draagt nu rompers van hema in maat 62/68, de stretch variant, ze kan zelfs maat 50/56 nog aan! Dus voorlopig kunnen we nog even lekker rompers gebruiken! Vind het fijne dingen, vooral nu in de winter, als kleertjes wat omhoog kruipen, blijft lijfje tenminste bedekt door romper. Vind ik met hemdjes nog wel een nadeel, moet je goeie lange hebben die in broek blijven zitten.

Deel Deze Pagina