gewone melk

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door marietje, 25 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marietje

marietje Bekend lid

24 jan 2012
    686
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo,

mijn kereltje van bijna 1 jaar mag nu gewone melk hebben. misschien een rare vraag, maar hoe geven jullie dat? 's middags zou het natuurlijk gewoon koud kunnen, maar voor het slapen gaan dan? warm of koud??

2. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Met 1 jaar laten wij de melk voor het slapen gaan vallen

3. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Gaf tussen de middag melk, maar savonds niet. Nog een tijdje een flesje, maar toen we daar mee stopte ook geen melk voor het slapen gaan.

4. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Hier op twee jaar krijgt ze het 's avonds nog steeds warm. 's Morgens ook soms, als ze erom vraagt. Ik zie niet in waarom dat per se koud moet, en ze vindt warm leuker :)

5. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ze kreeg het iets warm savonds maar was niet veel 30-50ml rijstemelk. Dat was tot 1.3 daarna gaf ik gewoon niet meer ivm tandenpoetsen en calorieën.

Overdag overigens drinkt ze geen melk. Ze krijgt alleen melkproducten zoals 80gr yoghurt per dag variërend schapen/geit/koe, optimel puur bij lunch 30ml. En ochtend pap met alternatief melk (rijst/qat/cocos/amandel)

6. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

19 jul 2012
    2.370
    109
    63
    hier met bijna 20 maanden nog 2x pd warme melk, zo'n 180 cc

7. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.058
    1.291
    113
    Nederland
    Overdag koud en 's avonds thee met melk voor hij op bed ging.

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Hier krijgt ze 's ochtends bij haar broodje halfvolle melk. En 's avonds voor het slapen gaan nog opvolgmelk. Ik ben ook nog niet van plan die laatste fles te laten vallen. Het is onderdeel van haar ritueel en ze drinkt hem met smaak op.

9. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.178
    10.719
    113
    Dochterlief kreeg haar koemelk vanaf het begin gewoon koud. Maar ook gekolfde melk dronk ze rustig koud voorbij het half jaar ongeveer. Voor het naar bed gaan was de melk van nature nog lichaamswarm :D tenzij ik niet thuis was.

10. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Hier nu sochtends een papfles met gewone melk. En savonds een klein beetje. Die wil ik gaan afbouwen binnenkort. Bij lunch krijgt ze thee.
    Ja ze krijgt het wel warm.

11. Vig83

Vig83 Lid

2 apr 2013
    80
    3
    8
    Hier krijgt zoontje bij het ontbijt en lunch een bekertje melk en na het avondeten een bakje yoghurt. Dus geen warme melk meer.

12. tompoes

tompoes Bekend lid

12 okt 2014
    979
    0
    0
    Centrum
    Mss dat je kindje wel daarom zo slecht slaapt! Nichtje haar zoon sliep ook nooit lang, altijd krijsen en krijsen net zolang tot hij de borst mocht. Met 1 jaar alles laten vallen en sindsdien het probleem. Bij de bv was het nog een beetje sabbelen en daarna sliep hij weer 2 uur als ze geluk hadden. Ik heb aangeraden om 300ml melkproducten te geven en sindsdien slapen ze weer.

Waarom geef je schapemelk,geitemelk of qat, rijst of cocos?? Ivm kma?

13. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

Zou eerst koud proberen, anders warm. Als ze de overgang naar gewone melk niet "pikt" de kv afbouwen (halve fles kv en halve fles melk)

Deel Deze Pagina