vraag over nuvaring

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door demy, 9 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. demy

demy Lid

18 jun 2008
    38
    0
    0
    hallo meiden,

ik heb een vraag over de nuvaring, ik gebruik nu voor de 4e maand de nuvaring, de eerste keer ging zonder problemen, de 2e keer had ik last van een doorbraakbloeding van 2 weken, de derde keer was ik normaal ongesteld. nu ik voor de 4e keer de nuvaring gebruik heb ik er ineens last van dat de ring naar beneden zakt, mijn vraag aan jullie is dan ook of iemand anders dit ook heeft gehad, wat mij vandaag ook ineens opviel is dat ik vandaag last had van doorzichtig slijm, nu vraag ik mij dus af of de ring deze maand wel goed gewerkt heeft en of het wel veilig is geweest. want volgens mij, kun je toch geen doorzichtig rekbaar slijm verliesen als je de nuvaring gebruikt?

heeft iemand hier mischien een antwoord op of ervaring mee, ik zou het graag willen weten

2. smyltje

smyltje Fanatiek lid

17 apr 2010
    3.727
    0
    0
    Noord-Holland
    hoi Demy
    ik heb ongeveer 5 jaar de nuvaring gehad. mijn slijm was altijd wat je bij een normale cyclus ook zou hebben. dus ook dat rekbare slijm die je hoort te hebben rond je eisprong. komt door de hormonen. ook ik had heel in het begin een doorbraakbloeding of het uitblijven van mn mestruatie.
    mn ring zakte ook wel eens (paar keer per jaar denk ik). dit kan geen kwaad. gewoon even eruit halen en weer opnieuw erin doen. ik heb het dus 5 jaar gebruikt (ben nu net gestopt) en ben nooit zwanger geraakt, dus is wel betrouwbaar hoor! net zo betrouwbaar als de pil.

Deel Deze Pagina