Weer beginnen met de pil om menstruatie op gang te brengen?

Discussion in 'Anticonceptie' started by WendymvSenna, Jul 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WendymvSenna

WendymvSenna Actief lid

May 3, 2010
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben 15 mei 2010 bevallen van mijn dochter Sophie*, ik was pas 22 weken zwanger, door een infectie braken mijn vliezen en was er geen stoppen meer aan. Sophie* heeft nog 1x uitgeademd nadat zij geboren was en dat was het ................

Volgens de gyn zou ik binnen 4-6 weken na de bevalling weer ongesteld moeten worden, maar dat ben ik nu nog niet, morgen is het 9 weken geleden.

Wel heb ik de laatste 2 weken allerlei zwangerschapssymptonen maar uit een bloedtest is gebleken dat ik niet zwanger ben, hcg staat op 2.

De gyn en huisarts stellen voor dat ik weer met de pil begin zodat ik na de eerste strip weer ongesteld wordt. Zelf weet ik niet of dat verstandig is?? HCG staat op 2, misschien ben ik toch wel heel pril zwanger? denk ik dan zelf ...........

Wat denken jullie, zouden jullie weer de pil gaan slikken?

Wel willen we snel weer zwanger proberen te raken.

groetjes,
    Wendy

2. Elionorah

Elionorah Bekend lid

Jun 14, 2010
    761
    0
    0
    Nurse
    Amsterdam
    oh wendy wat een vreselijke nare gebeurtenissen! Ik kan me niet voorstellen hoe dat moet zijn. Als eerste hoop ik dat je er rust in kunt vinden.

Je vroeg of je weer met de pil moet beginnen om je cyclus te starten... Misschien is dat wel wat.
    Ik ben 6 weken geleden gestopt met de hormonen, en ben ook nog steeds niet ongesteld geworden.
    forum lezers raden me aan om te wachten en niet te starten met Provera of Primolut. (misschien wat voor jou?)

Je kan ook wachten, maar dat duurt lang he.
    Het lijkt me dat een strip van de pil je ook geen kwaad kan.
    Ik ga er zelf ook even over nadenken en bespreken met hubby.

Sterkte wendy! Ik hoop dat het gauw gaat lukken!

3. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

Oct 25, 2009
    1,882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    Jeetje wat heftig allemaal. Zelf heb ik vorige maand een miskraam gekregen en ben sindsdien ook nog niet ongesteld geworden. Als ik van de week nog niet ongie ben geworden ga ik ook een maandje de pil slikken om ongie weer op te wekken.
    Dit heb ik trouwens ook gedaan na mijn bevalling van Jamie. na 6 weken nog niet ongie toen 1 maand de pil en had daarna weer gewoon mijn oude cyclus terug.
    Sterkte!!!

Share This Page