Vreemd verhaal deel2

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door I1985, 16 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. I1985

I1985 Actief lid

13 okt 2010
    254
    0
    16
    Zwolle
    Hoi dames,

hier een update op mijn vreemde verhaal..;)

Heb intussen natuurlijk nog wat getest; eerst alleen met kv 2v5, waren afwisselend licht posi en negatief. Dus die doe ik niet meer!

Ging afgelopen weekend met vrienden een weekend weg (lees: veel borrelen:)), dus vrijdag TOCH maar weer getest, dit keer dacht ik: ik doe es een testje die meer HCG nodig heeft. (tot nu toe bleven die nega) Zowel op de ClearBlue + test en op de Jumbo huismerktest een lichte streep!:( Heb dus met de smoes: ik slik medicijnen, daarom mag ik geen alcohol dit weekend, het hele weekend geen druppel alcohol gehad. Maar o, wat duren die twijfels en onzekerheid lang!

Zit vandaag op dag 43; gerekend vanaf die rare bloeding van 5 oktober.. Helaas kan ik hiet niet van op aan, ivm PCOS. Hele weekend ongikrampen gehad; gisteravond zo erg dat ik dacht: als ik wakker wordt, dan ben ik ongi. Maar nee, krampen zijn nu ook weer weg.

Wat een raadsel he?:(

Vind het zo vreemd dat ik geen overduidelijke testen heb, maar wel soms dus lichte strepen krijg! Ik weet dat sommige mensen langzaam HCG aanmaken, maar zoooo langzaam (zou nu ong. 8weken zijn)???

Morgen mag ik EINDELIJK weer naar de vlos, na 3 hele slopende weken....

Pfff, spannend!!!

Groetjes

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Succes bij de verloskundige morgen. Ik hoop dat je dan eindelijk duidelijkheid krijgt.

Maar ben je in verband met je PCOS niet onder behandeling bij een gynaecoloog? Slik je hier geen medicijnen voor? Want veel vrouwen met PCOS krijgen uit zichzelf geen eisprong namelijk.

En ik weet ook niet in hoeverre PCOS een valspositieve zwangerschapstest kan geven. Want als dat wel kan, dan schept dat misschien ook duidelijkheid.

3. I1985

I1985 Actief lid

13 okt 2010
    254
    0
    16
    Zwolle
    Hey,

bedankt voor je reactie.

Nee, ik slik geen medicijnen;aangezien ik nog niet aan het proberen ben kinderen te krijgen.;)

In april heeft de gyn PCOS bij mij vastgesteld, daarbij werd verteld dat het moment dat ik aan kinderen wilde beginnen, ik meteen moest komen, omdat de kans op natuurlijke bevruchting erg klein zou zijn.... Dus sindsdien bijna geen condooms meer gebruikt, immers: de kans was zooo klein..

Echter, mijn cyclus is in een half jaar aardig aan het herstellen. Van 90 dagen naar 41 dagen. Hoef niet naar de gyn, tenzij ik klachten heb. Ben er dus in oktober geweest, ze zei dat waarschijnlijk de helft van mijn cycli een eisprong had.

Vandaar dat ik dus wel aan het twijfelen ben nu...
    Ja, dat van mensen met PCOS die door het syndroom positieve testen krijgen, heb ik ook weleens gehoord. Maar kan het nergens vinden en toen ik de laatste keer bij de vlos was, zei ie er ook niks over.

Omdat mijn lichaam blijkbaar niet standaard in elkaar zit, is het dus heel lastig om in te schatten of ik wel of niet zwanger ben. Ergens denk ik: zoveel (ook al zijn het lichte) streepjes, zou er toch iets moeten zijn...
    Maar anderzijds, de kans zo klein, PCOS. Hmmm, megawonder zou dat zijn!

Heb jij zelf ook PCOS?

Groetjes

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Nee, ik heb het zelf gelukkig niet.

Maar er zijn onder het kopje Vruchtbaarheidsbehandelingen wel topics te vinden met vrouwen die wel PCOS hebben. Maar die proberen dus wel zwanger te worden.

Deel Deze Pagina