Zwanger of niet zwanger???

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door LovexJJ, 10 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovexJJ

LovexJJ Lid

9 nov 2010
    5
    0
    0
    hallo ik ben nieuw hier en ik hoop hier mijn antwoord te vinden..
    Ik ben na mijn eerste keer met een jongen het bed gedeeld te hebben niet meer ongesteld geworden..
    Nu ben ik 24 dagen overtijd, 3 testen gedaan maar negatief morgen ga ik naar de dokter een afspraak maken, maar als ik niet zwanger ben wat kan het dan zijn normaal heb ik een redelijk normale cyclus maar nu dus niet ik weet niet wat ik moet doen nu,
    want heb zat verhalen gelezen over vrouwen die na 7 weken zwangerschap ook nog een negatieve test hadden en bij de huisarts en bloedtest ook, maar ik zou het toch graag een beetje snel willen weten vanwege de babyuitzet die ik dan moet halen,

ook ben ik nu ziek kan het schadelijk zijn voor de baby als ik zwanger zou zijn, ik heb hoesten, keelpijn en verkouden vooral..

Ik hoop snel op een reactie
    Groetjess..

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Stress maakt ook dat je ongesteldheid uit blijft. Succes bij de ha en wij kunnen niet zeggen of jij zwanger bent of niet..

3. LovexJJ

LovexJJ Lid

9 nov 2010
    5
    0
    0
    Ik dacht ook stress
    maar ik heb helemaal geen stress
    dus ik zie wel wat de ha zegt
    iig bedankt
    groetjes

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    @Lovexjj: Ik zou aan de docter vragen voor een bloedteste en misschien een verwijzing naar de gyn voor een echo om alles uit te sluiten.
    Maak je nog maar geen zorgen om de baby uitzet hoor ;) Daar heb je nog tijd zat voor. Wel vind ik het heel mooi om te lezen dat je niet direct aan abortus denkt, al kan ik begrijpen dat het een hele schok zal moeten zijn na je eerste sexuele ervaring zwanger te worden.
    Wat je ziek zijn aangaat: zolang je geen hoge koorts hebt kan het geen kwaad hoor :D Iedereen is wel een beetje ziek tijdens de zwangerschap.

5. LovexJJ

LovexJJ Lid

9 nov 2010
    5
    0
    0
    ik zal nooit aan abortus denken
    ook al was ik 12 dat ik zwanger was
    ik zeg ook niet dat het gepland zou zijn
    maar ja een mooi gezegde
    niet gepland wel gewenst
    helaas heeft de ha een druk schema en neemt hij geen patiënten meer aan
    en me andere ha zit nog best ver weg
    dus word een beetje de stoute schoenen aan trekken en me woordje klaar hebben tegen de ha hier in de buurt

6. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    Wat vreemd dat je niet even tussendoor kan bij de HA, dat ze zelf patiënten weigeren!! Misschien kun je dan toch het ziekenhuis bellen voor een afspraak bij de gyn?

7. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Uhhhh ik weet niet waar je nu woond hoor, maar de huisarts is verplicht je te zien ook al heeft hij je nog niet aangenomen als patient!
    Heb je al weer een test gedaan?
    Ik zou in jou geval je zorgverzekering bellen als je een positest hebt en dan een verloskundige in de buurd zoeken, die zal je zeker wel zien hoor!
    Heel veel succes.

8. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    heel raar, hij moet je idd gewoon aannemen. ik zou ook de gyn bellen of je huisarts die ver weg zit en vragen of hij de gyn kan bellen.

9. firefly

firefly Fanatiek lid

29 jan 2010
    1.845
    1
    38
    Je kan wel heel hard zeggen dat het geen stress is.. Maar dat zou gewoon kunnen hoor :) ..
    Want ben je wel aan de pil of niet?

Deel Deze Pagina