Wanneer ongesteld na 4x pregnyl na tp

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door kleintjevoorons, 20 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Hallo!

Wij hebben vorige week vrijdag (10-3) een tp gehad van een hele mooie blastocyste (cryo). Het is in een "natuurlijke" cyclus met pregnyl ondersteuning voor de luteale fase. Heb op dag 0, 3, 6 en 9 na de tp pregnyl 1500 gespoten.

Zijn hier meiden die hier ervaring mee hebben. Wanneer werden jullie ongesteld, in het geval het niet gelukt was?

Merk dat ik super gespannen borsten heb..... maar ben bang dat de pregnyl me voor de gek houd. We mogen 26-3 testen.

Groeten,
    Kleintjevoorons

2. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik spoot ook 1500 IE Pregnyl extra op dag 5,7 en 9 na de IUI, plus 10.000 IE anderhalve dag voor de inseminatie. Ik werd over het algemeen twee weken na de eisprong/inseminatie ongesteld. Tegen die tijd is de Pregnyl uitgewerkt en het houdt je menstruatie niet tegen, zoals Utrogestan dat wel doet.

Pregnyl kan inderdaad typische zwangerschapskwaaltjes geven, omdat het uit puur HCG bestaat. Dus daar is niet zoveel van te zeggen, helaas.

Succes!

3. kleintjevoorons

kleintjevoorons Fanatiek lid

9 mei 2008
    4.173
    2
    38
    Onderzoeker
    Noord-Brabant
    Jippie, bedankt voor je antwoord. De pregnyl 5000 voor de eisprong is nu 16 dagen geleden, dus eisprong 14 dagen geleden. Dus op zich klinkt dat wel hoopvol.....

Had wel gisteren de laatste pregnyl 1500

Deel Deze Pagina