Wanneer ongesteld na bevalling?

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Mommysince13, 26 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Wanneer ongesteld na bevalling

1. Korter dan 4 weken

2. 4 tot 6 weken

3. 6 tot 10 weken

4. Langer dan 10 weken

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. wolchu

wolchu Bekend lid

6 dec 2011
    918
    2
    18
    ben na 9 weken ongesteld geworden en na 11 weken weer zwanger.

2. Shendari

Shendari Fanatiek lid

28 jul 2012
    1.628
    29
    48
    Navloeien heeft bij mij niet echt een naam gehad. Heb dan ook geen kraamverband nodig gehad, enkel inlegkruisjes. Wel heeft dit zo'n 5 weken geduurd. Misschien omdat ik een fluxus heb gehad? Geen idee of dat een verband kan hebben. Wel interessant om dat eens te onderzoeken...

Bij 7 weken kondigde mijn menstruatie zich aan (ben er net vanaf :D) Wel iets anders dan anders. Af en toe een propje en het was veel slijmeriger.

3. Zoonlief is 9 maanden en nog steeds geen menstruatie gehad.

4. Babbs

Babbs Niet meer actief

Hier ga je er waarschijnlijk vanuit dat vrouwen borstvoeding geven?
    Ik geef flesvoeding en mijn menstruatie is na 11 weken weer op gang gekomen. Heb van de huisarts begrepen dat dit normaal is.

5. Haazz

Haazz Actief lid

26 mrt 2013
    184
    0
    0
    Ik was na 6 weken vloeien, een weekje derrie-vrij, en week 7 was daar de eerste menstruatie al. Cyclus sindsdien keurig precies om de vier weken. Alsof die hele zwangerschap nooit gebeurd is.

Ik heb overigens wel 5 weken borstvoeding gegeven. Althans, op het laatst waren het nog maar een paar drupjes die ik eruit kreeg gekolfd. Maar dat was dus vrij vlot daarna.

6. angel229

angel229 Niet meer actief

Met precies 6 weken ongesteld. Gaf FV.

7. Hellen1971

Hellen1971 VIP lid

16 dec 2008
    6.069
    1
    38
    Senior consulente Wmo
    Sliedrecht
    Na precies 3 maanden. Ik baalde flink, want ik gaf volledige borstvoeding en verwachtte er dus nog wel wat langer vanaf te zijn.

8. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Vloeien was na 3 weken al gestopt. Na 6 weken weer ongesteld geworden. Balen, heb het nou niet bepaald gemist ;)

9. Beautybaby

14 jan 2011
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weer na ongeveer 10 maanden, toen ik met de borstvoeding gestopt was.

10. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Beetje moeilijk te zeggen, na twee maanden minipil gaan gebruiken (icm 5-6x p/d kolven, dus soort parttime bv). Na ongeveer 5 mnd 1 dag lichte bloeding gehad. Toen overgeschakeld op normale pil en geen bv meer, en dus tijdens de stopweken gewoon onttrekkingsbloedingen. Toen ik stopte met de pil 9.5 mnd na de bevalling kwam mijn cyclus meteen netjes op gang.
    Het is me dus een beetje een raadsel, maar in ieder geval na 10 weken dus ;).

11. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Denk 't niet, of in ieder geval; ik heb ook fluxus gehad (en flink ook) en wel gewoon een tijdje nagevloeid. 1 week met kraamverband, toen 1 week met van die dikke maandverbanden, en toen nog 1 a 2 weken normale maandverbanden.

12. Xellepel

Xellepel Bekend lid

28 aug 2013
    803
    0
    0
    Na precies 2 maanden met volledige borstvoeding. Wel sliep hij toen de nacht door. Dit schijnt ermee te maken te kunnen hebben.
    De menstruatie stelde echt helemaal niets voor. Nog geen 3 dagen en weinig bloed.

13. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    4,5 week na de bevalling werd ik weer ongesteld

14. Inneminne

Inneminne Bekend lid

24 jul 2012
    933
    0
    0
    Belgje :)
    Was het maar waar...
    Bv en sinds afgelopen donderdag ongesteld (ik ben op 8 augustus bevallen). Had ook liever gehad dat het wat langer uitbleef...

15. Onje

Onje Niet meer actief

Ik heb 1 week gevloeid daarna niets meer.
    16 dagen na de bevalling was ik weer ongesteld.

16. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Na 9 maanden, gaf nog borstvoeding en die cyclus gelijk weer zwanger.

17. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Aiden heb ik 8 maanden BV gegeven. Toen gestopt en een maand later werd ik weer ongesteld. Dus 9 maanden na de bevalling.

Finley krijgt ook nog steeds BV en tot op heden ben ik nog niet ongesteld geworden.

18. Zweden

Zweden Bekend lid

14 nov 2011
    711
    79
    28
    ja precies! Hier pas na 14 maanden. Maar ik heb wel lang na de bevalling nog gevloeid, volgens mij wel tot 8-9 weken helaas. Maar dat had niks met menstruatie te maken.

19. annasskies

annasskies Actief lid

23 feb 2013
    370
    0
    0
    docent geschiedenis
    6 mnd. Toen pas weer na 8 weken en nu wacht ik op de volgende... Geen regelmaat, maar zolang ik nog bv geef verwacht ik dat ook niet...

20. Jonon

Jonon Fanatiek lid

9 feb 2012
    1.319
    0
    0
    In m'n huuske
    Na 5 maanden. Heb 4,5 maand bv gegeven. In die tijd helemaal niet ongesteld geweest.

Deel Deze Pagina