Navloeien heeft bij mij niet echt een naam gehad. Heb dan ook geen kraamverband nodig gehad, enkel inlegkruisjes. Wel heeft dit zo'n 5 weken geduurd. Misschien omdat ik een fluxus heb gehad? Geen idee of dat een verband kan hebben. Wel interessant om dat eens te onderzoeken... Bij 7 weken kondigde mijn menstruatie zich aan (ben er net vanaf ) Wel iets anders dan anders. Af en toe een propje en het was veel slijmeriger.
Hier ga je er waarschijnlijk vanuit dat vrouwen borstvoeding geven? Ik geef flesvoeding en mijn menstruatie is na 11 weken weer op gang gekomen. Heb van de huisarts begrepen dat dit normaal is.
Ik was na 6 weken vloeien, een weekje derrie-vrij, en week 7 was daar de eerste menstruatie al. Cyclus sindsdien keurig precies om de vier weken. Alsof die hele zwangerschap nooit gebeurd is. Ik heb overigens wel 5 weken borstvoeding gegeven. Althans, op het laatst waren het nog maar een paar drupjes die ik eruit kreeg gekolfd. Maar dat was dus vrij vlot daarna.
Na precies 3 maanden. Ik baalde flink, want ik gaf volledige borstvoeding en verwachtte er dus nog wel wat langer vanaf te zijn.
Vloeien was na 3 weken al gestopt. Na 6 weken weer ongesteld geworden. Balen, heb het nou niet bepaald gemist
Beetje moeilijk te zeggen, na twee maanden minipil gaan gebruiken (icm 5-6x p/d kolven, dus soort parttime bv). Na ongeveer 5 mnd 1 dag lichte bloeding gehad. Toen overgeschakeld op normale pil en geen bv meer, en dus tijdens de stopweken gewoon onttrekkingsbloedingen. Toen ik stopte met de pil 9.5 mnd na de bevalling kwam mijn cyclus meteen netjes op gang. Het is me dus een beetje een raadsel, maar in ieder geval na 10 weken dus .
Denk 't niet, of in ieder geval; ik heb ook fluxus gehad (en flink ook) en wel gewoon een tijdje nagevloeid. 1 week met kraamverband, toen 1 week met van die dikke maandverbanden, en toen nog 1 a 2 weken normale maandverbanden.
Na precies 2 maanden met volledige borstvoeding. Wel sliep hij toen de nacht door. Dit schijnt ermee te maken te kunnen hebben. De menstruatie stelde echt helemaal niets voor. Nog geen 3 dagen en weinig bloed.
Was het maar waar... Bv en sinds afgelopen donderdag ongesteld (ik ben op 8 augustus bevallen). Had ook liever gehad dat het wat langer uitbleef...
Aiden heb ik 8 maanden BV gegeven. Toen gestopt en een maand later werd ik weer ongesteld. Dus 9 maanden na de bevalling. Finley krijgt ook nog steeds BV en tot op heden ben ik nog niet ongesteld geworden.
ja precies! Hier pas na 14 maanden. Maar ik heb wel lang na de bevalling nog gevloeid, volgens mij wel tot 8-9 weken helaas. Maar dat had niks met menstruatie te maken.
6 mnd. Toen pas weer na 8 weken en nu wacht ik op de volgende... Geen regelmaat, maar zolang ik nog bv geef verwacht ik dat ook niet...