wanneer ongesteld na bv

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sim, 23 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sim

sim Niet meer actief

kee dan, dan denk ik dat ik van de week ook maar eens een testje ga halen, want ik geef al een hele tijd niet meer om de 4 uur bv, laatste 3 weken ongeveer geef ik er al fv bij, dus nog zo'n drie keer bv, jee zeg... dat zou wat zijn... zullen we elkaar even op de hoogte houden?

2. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Dat heb ik gedaan in eerste instantie voor de grap omdat ik een keertje onveilig had gevreeën en ik toch nog een (oude) test had liggen!
    Ik heb van de week een andere test gedaan en deze wees (gelukkig) niets uit pfff en ja hoor ik heb groot nieuws IK BEN ONGESTELD!
    Ben nog nooit zo blij geweest met die kleur in mijn onderbroek hihi (lekker praatje maar het voelt heerlijk opgelucht)!

3. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Ik ben gestopt met bv toen Annika 3 maanden was. Afgelopen week ben ik voor het eerst weer ongesteld geworden (net nu we een weekje op vakantie waren grrrr.) Dus zo'n 5 weken nadat ik gestopt was met bv.

4. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ik loop hier ondertussen lekker leeg! Dus lekker niets doen vandaag (of zo weinig mogelijk) en heerlijk hangen...
    Ben nog steeds super blij!

5. sim

sim Niet meer actief

ik voel af en toe wel wat gerommel, dat ik denk ja nu komt het, maar er is hier nog niks, ondanks dat ik nu toch al een aantal weken aan het combineren ben met fv, eigenlijk geef ik nog maar drie keer per dag bv, ik zit nog steeds in de wachtkamer.

raar eigenlijk een jaar geleden, dacht ik alleen maar aan een positieve test en wanneer kan ik testen etc, kon niet wachten om één te kopen, nu durf ik niet.
    vorige week bijna één gekocht, maar toch maar niet, wacht nog wel even... gek eigenlijk...

6. Karina

Karina Fanatiek lid

31 mrt 2006
    1.987
    0
    0
    Mamma & masseuse
    Rotjeknor
    Ik zou het gewoon doen, ik snap wel wat je bedoeld, maar de spanning kan ook je menstruatie tegenhouden he! Dus wie weet als je de test hebt gedaan en deze is neg. dat je dan lekker kan onstpannen...

Deel Deze Pagina