Voel me rot

Discussie in 'Miskraam' gestart door Melanie1, 17 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. In december 2009 verloren wij plotseling ons zoontje.
    Nu was ik weer in blijde verwachting en voelde me eindelijk weer goed na ruim een jaar.
    En dan loopt het op een miskraam uit.
    Waarom moet ons dit allemaal overkomen,waarom mogen wij nu niet eens geluk hebben.
    Probeer echt positief te blijven en te hopen dat dit alsnog ons jaar wordt,maar het kost me wel moeite om positief te blijven denken na dit alles.

Melanie

2. Maia

Maia Niet meer actief

een hele dikke knuffel!!!! Veel sterkte gewenst.

3. Och meissie toch ik kan het me zo goed voorstellen... Heb regelmatig aan je moeten denken na je laatste berichtje. Eindelijk mochten jullie weer wat hoop krijgen en durfden jullie weer vooruit te kijken, hopend op een lief klein broertje of zusje en dan word je weer zo hard geraakt.
    Ik weet er zijn geen woorden om je te troosten, of om je hoop te geven. Ik wens je het aller-allerbeste toe en ik hoop met heel mn hart dat ook jullie het geluk van een (levend) kindje gegeven is!!

Je mag me altijd bpen! Heel veel sterkte meis!!

4. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Ik wil je ook graag een dikke knuffel geven.
    Hopelijk is het jullie dit jaar nog gegund en zal dit je verdriet iets kunnen verlichten!

Liefs, K

5. badeendje11

10 jan 2011
    89
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte, ja soms voelt alles zo oneerlijk en dat is het soms ook gewoon. Ik hoop dat je de moed houdt dat het allemaal goed komt! Je hebt elkaar!

6. Oh jeetje wat akelig zeg :( ik begrijp dat je de moed verliest door dit slechte begin, maar geef niet op.. er komt hopelijk gauw een mooi wondertje voor jullie. Sterkte iig ermee.

7. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    #7 I S, 18 feb 2011
    Laatst bewerkt: 18 feb 2011
    Lieve Melanie wat vind ik dit ontzettend erg om te lezen. Ik heb de site van Jesse meerdere keren bezocht en die heeft ontzettend veel indruk op mij gemaakt en nog (echt kippenvel).
    Een tijdje geleden zag ik een berichtje van jou voorbijkomen dat je zwanger was en ik was toen heel blij voor je en gunde het jou echt enorm. Maar nu lees ik dat deze zwangerschap niet goed gaat. Waarom is het leven soms zo onnodig wreed. En ja wat kan ik meer zeggen dan héél véél sterkte. Ik wens jou en je man heel veel geluk voor in de toekomst en ik hoop oprecht dat jullie een gezond kindje in jullie armen mogen sluiten.

Liefs,
    I S

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

8. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Ik wens je veel sterkte...!!!

9. judibi

judibi Bekend lid

sterkte meid, helaas weet ik hoe je je voelt: dat machteloze, die boosheid, waarom is het anderen wel gegund dat het goed gaat en ons niet??
    wij hebben gisteren curettage gehad van een tweeling...het was mijn zesde zwangerschap en vijfde mk.
    heel veel sterkte en ik wens jullie een goeie en gezonde zwangerschap in de nabije toekomst!

10. I S

I S Fanatiek lid

13 dec 2009
    2.224
    1
    0
    Nederland
    Jeetje Judibi wat erg. Jij ook veel sterkte zeg. Dat een tweede wonder toch maar niet alleen een droom voor jullie zal blijven, maar ooit werkelijkheid mag worden.

Je mag de moed opgeven, maar nooit de hoop verliezen!

Deel Deze Pagina