Hallo allemaal, bij deze nog een keer mijn bericht want volgens mij ging er net iets mis. Deze pagina is nog wat nieuw voor me dus even wennen. Ik ben nu bijna 7 weken zwanger. Afgelopen december is er afwijkend weefsel bij mijn baarmoedermond weggehaald na een pap3b uitslag bij het periodieke uitstrijkje. Nu heb ik steeds wat last van bruin bloedverlies. Vorige week begon het. Na 2 dagen stopte het en nu is het er weer. Ik ben zo bang voor een miskraam. Heb niet echt buikkrampen, maar ook niet echt hele duidelijke zwangerschapssymptomen. Wat misselijk en moe af en toe, maar dat valt allemaal erg mee. Ik ben nu op vakantie in Thailand en was in Laos toen we onze zwangerschap ontdekte. Het is dus ook wat lastig contact op te nemen met een verloskundige die van deze afstand ook weinig kan doen. Heb wel al mailcontact gehad en afwachten is de boodschap. Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en me wat meer kunnen vertellen? Alvast bedankt! Groet Ellen
bloedverlies wil niet altijd een mk betekenen hopelijk is alles nog goed en zodra je kunt zou ik me toch even na laten kijken bij de vk heel veel succes en sterkte met wachten
ik heb met 5 of 6 weken ook bruin bloedverlies gehad, de verloskundige kon op dat moment niets doen omdat het op de echo niet duidelijk zou zijn of alles goed ging met het vruchtje. ik heb toen met 8 weken en 6 dagen mijn eerste echo gehad, en een duidelijk kloppend hartje gezien. dus gewoon even afwachten, heel veel succes! groetjes bambie
heey, hoop dat het allemaal goed zit en dat je meer zekerheid heb straks.... hopelijk krijg je dan snel een echo en zet het bloedverlies niet door.... maar je hoort wel vaker dat sommige inn het begin bloedverlieis hebben en niks aan de hand is hoop ik nu ook! groetjes natasja
Hallo, vandaag heb ik volgens mij een miskraam gehad. Heel veel bloed en erge buikkrampen. Ik kan op de plaats waar ik ben niet naar een verloskundige, want ben nog steeds in Thailand. Volgende week staat er een echo gepland. Die ook maar even afwachten denk ik. Wat is dit ontzettend verdrietig zeg! Groeten Ellen
Dank je wel voor jullie reactie. Zie dat jullie hier ook doorheen zijn gegaan. Moet ook niet gemakkelijk zijn geweest. Ik hoop dat de pijn zal slijten...