Donderdag heb ik een laparoscopie en de gyn hoopt dat hij de cystes, endo-haardjes en verklevingen via kijkgaatjes wegkrijgt. Lukt dit niet dan wordt het gelijk een buik operatie en moet ik langer blijven.... Maar wat moet ik nu allemaal meenemen? Hebben jullie tips? Tot nu toe zit in mijn tas: -6 losse onderbroeken -5 pyjama's, waaronder 2 lange zonder broek zeg maar -5 paar sokken -ochtenjas -borstel -washandjes -tandenborstel en tandpasta -boek -bh -slippers (heb geen sloffen) Iemand nog een tip wat ik mee moet nemen?
Een MP3-speler/iPod om wat muziek te kunnen luisteren? Vind ik zelf altijd wel erg prettig. En ik kan me met alle medicijnen altijd moeilijk concentreren op een boek, dus wat tijdschriften ofzo is ook wel fijn vind ik. Skisokken misschien? Deo? En is zoveel pyjama's wel nodig? Al moet je langer blijven doordat het toch een grote operatie wordt, dan kan je partner die alsnog later meenemen toch? Hoe dan ook heel heel veel succes donderdag, ik hoop voor je dat het gewoon via kleine sneetjes weggehaald kan worden!
Labello voor je lippen, ziekenhuis lucht is vaak droog en dat merk je gauw vooral als je nog niet echt mag drinken. Iets om te lezen, Een doucheschuim die je echt lekker vind (soort cadeautje voor jezelf) zakdoekjes!
Hee, doucheschuim! Goede tip! Ook de deo en de mp3 speler helemaal top! ja ik kan inderdaad wat pyjama's eruit halen, dan leg ik ze wel klaar zodat hij ze zo kan pakken als het nodig is. Dank je voor de tips meiden!
puzzel boek of knutselarij . de washandjes hoeft toch niet heeft het ziekenhuis toch? Tenminste ik hoefde dat niet. Oja je foliumzuur niet vergeten he.. Succes meis komt allemaal weer goed.
En je telefoonoplader. Ik werd suf gesmst en telefoon was dus ook zo leeg En idd iets lekkers meenemen dat ga je echt missen.
Fijn meis dat de tas klaar is. Heb je daar geen zorgen meer om!! Alleen je foliumzuur nog zeker? Goede instelling ook van op naar donderdag, kun je daarna na weer met een schonelij verder op naar een wondertje.
Nee, hier even geen foliumzuur meer. Na de operatie moet ik toch eerst aan de overgang en pas als we weten wanneer ik met de IVF mag starten neem ik de foliumzuur weer. Ja vanaf donderdag ben IK eens aan de beurt om verwend te worden, toch? Ik zorg altijd voor anderen en nu ben ik aan de beurt.
Ik moet tijdens de pil de foliumzuur gewoon doorslikken !! ik kom ook in de overgang dus. id nu ben jij aan de beurt denk maar goed om je zelf nu.
Bij ons is niet over foliumzuur gesproken....Alleen over de overgang van minimaal 4 maanden, wat niet met de pil gebeurd. Morgen een rustig dagje, we eten groentensoep morgen. Ik wil niet al te zwaar eten morgen. Maar weer terug on-topic. Heb mijn ochtendjas lekker gewassen vanmorgen en hij ruikt nu heerlijk, dan heb ik toch een beetje de geur van thuis bij.... Ik heb er wat pyjama's uitgehaald en klaargeleg op de slaapkamer, dan kan mijn ventje ze altijd nog meenemen, als het nodig is.
@ vlinder je eigen maandverband is ook handig. je kunt nogal gaan bloeden en als je het verband van het ziekenhuis niet prettig vind zit je al. Hier had ik altijd muziek bij me. koptelefoontje voor de Tv. iets te puzzelen/lezen. telefoon oplader cremespoeling. wat kleingeld voor als ik het eten niet luste. drinken!! en wat hartigs. zoals liga ofzo. veel succes met je scopie hopelijk kunnen ze het bij kleine gaatjes houden. ennuh rustig aan doen naderhand hoor. hier zeiden ze dat ik na 3 dgn geloof ik alles weer kon doen. dat deed ik ook. maar daardoor werd mijn hele buik pimpelpaars!!! dus doen zoals jij het aanvoelt. en als jij denkt dat je iets langer rust nodig hebt gewoon doen hoor.
Ja drinken, dat is ook een goede tip. Ik zorg dat ik pakjes appelsap meeneem. Ja ik luister zeker goed naar mijn lichaam. Ik hoe zo ie zo aankomende en volgende week niet te werken. Ik werk in de horeca en daar hebben ze veel groeps en feest arragementen, dat is best zwaar. Geld had ik er al inzitten, manlief mag van 10 tot 10 bij me alleen tussen 1 en 3 even niet, dus die zal s'avonds ook wel wat willen eten. Ook voor de zekerheid voor parkeergeld, mocht hij het niet bijhebben.
Ik heb in december deze operatie ook gehad. En ik was vergeten om mijn eigen maandverband mee te nemen. Je, hebt toch altijd wel wat bloed verlies. Ik moest het doen met van die ziekenhuis luiers.... Heel veel succes/sterkte morgen! En om je nog wat hoop te geven, de operatie is mij toen reuze meegevallen!
Lieve Vlinder Morgen is de grote dag, Ik zal aan je denken morgen, en hopen dat alles goed zal gaan, maar daar vertrouw ik wel op. Vanaf morgen is het weer een stapje dichterbij jullie wens. Hou elkaar goed vast en meis denk alsjeblieft heel goed aan jezelf na de operatie, huil als je moet huilen, lach als je moet lachen maar bovenal wees lief voor jezelf. Dikke kus Miriam
heel veel succes morgen vlinder. ik zal aan je denken morgen. en het is allemaal voor een goed doel moetje maar denken.