Hoi hoi.. Vandaag mijn laatste tabletjes van de primolut.. Wanneer wordt je gemiddeld ongesteld na zo'n kuur?? Groetjes!
Het kan een paar dagen tot een week duren voordat je ongesteld wordt, als je gestopt bent met de kuur. Hier meestal op dag 4-5 na het stoppen.
Je kan een doorbraak bloeding krijgen tijdens de kuur, misschien verwar je het daarmee Het ligt eraan hoe snel je de tabletten hebt geslikt... Is het 10 dagen 1 tablet? Dan worden zo tussen de 4de en de 7de dag na stoppen ongesteld. Is het 5 dagen 2 tabletten dan tussen de 2 tot 4 dagen ongeveer... Maar ja ieder lichaam is anders, dus er is nooit wat van te zeggen!! Bij mij was het met 10 dagen exact op dag 7 En nu bij 5 dagen 4 dagen na stoppen, dus telkens de laatste dag van wat op sites, forums en bijsluiters staat. Succes!!!
Nee, pas na de kuur. Vergelijk het met de stopweek tijdens pilgebruik, dan word je ook pas ongesteld na een paar dagen stoppen.
Hoi Noux, In juni heb ik ook een kuur van 10 dagen gehad. Na 4 dagen had ik mijn onttrekkingsbloeding. Succes!