Net gestopt, nu even met condoom... maar..

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Scarlett1985, 1 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Ik ben een kleine maand geleden gestopt met de pil.
    Omdat ik eerst rustig wil 'ontpillen' en mijn cyclus wil afwachten doen mijn vriend en ik het even een tijdje met een condoom.

Maar ik heb een hekel aan die dingen, ik geniet voor geen meter van vrijen met die dingen. Ook gaat het na een tijdje irriteren. Ik ben niet allergisch voor latex oid, maar het gaat gewoon branden.

Heeft iemand tips wat we hier aan kunnen doen?

2. Skyangel

Skyangel Bekend lid

20 nov 2013
    782
    99
    28
    Meer glijmiddel? ??
    Weet het anders ook niet

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ik zou ook denken aan meer glijmiddel.

4. Aiseria

Aiseria Bekend lid

22 jul 2014
    876
    3
    16
    tja, als de enige reden is dat je jouw cyclus wilt afwachten en nog niet 'bezig' wilt zijn met zwanger worden. Dan kan je die knop misschien ook gewoon in jouw hoofd omzetten, niet denken aan wel/niet zwanger raken en gewoon zonder condoom seks hebben?
    Zoals ik het begrijp zou het toch ook niet erg zijn als je wel vlot zwanger raakt?

5. buikje2

buikje2 Actief lid

30 mei 2014
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zou ook gewoon zonder doen. Zulke ondingen die condooms! Als het ineens raak is, mooi meegenomen en ontpillen doe je sowieso wel. Sex met of zonder condoom veranderd tenslotte je cyclus niet.

6. Fleurop

Fleurop Fanatiek lid

2 jul 2010
    1.684
    0
    0
    Psychiatrisch verpleegkundige
    Overijssel
    Waarom ontpillen? Puur om je cyclus te leren kennen? Want je kunt natuurlijk prima zwanger worden (ik ben 2x niet ongesteld geweest na stoppen pil maar meteen zwanger). Vroeger zeiden ze dat je moest ontpillen maar dat hoeft nu niet meer.

Weg condoom?

7. Rozientje

Rozientje Actief lid

13 okt 2012
    449
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige ~ Buschauffeur
    Hooglede, België
    ik zou ook gewoon zonder doen hoor.
    Als je geluk hebt ben je direct zwanger, en zoniet zijn het verloren maanden. Wij wachten al 2 jaar, dus weten goed wat het is.

Succes alvast.

Deel Deze Pagina