Hai! Zijn er hier meiden die (kort) na een lis-excisie zwanger zijn geworden? Vorige week heb ik deze behandeling gehad en we willen zo graag verder proberen zwanger te worden maar ik ben bang dat het nog moeilijker zal gaan worden vanwege litteken weefsel of vermindert slijm in de baarmoederhals. Volgens de gyn zal het wel mee vallen maar dat stelt me nog niet echt gerust. Ik wacht overigens nog op de uitslag van het weefsel maar als de snijranden schoon zijn krijgen we in principe groen licht. Ik kijk uit naar jullie reactie :0
Hoi, Ik heb vorig jaar september een lisexcisie gehad na uitstrijkje met pap4, en was in december zwanger. 20 augustus is onze zoon geboren. Heb ± 10 weken na de bevalling nieuw uitstrijkje laten maken, omdat dat tijdens de zwangerschap niet gaat.. Dit was nu weer goed. Ontsluiting tijdens bevalling duurde langer, maar door strippen door gynaecoloog kwam het goed op gang! Succes! Groetjes Didi
Hoi Didi, Nog van harte gefeliciteerd met je zoon! Wat word ik blij van dit super positieve verhaal! Dank je wel
Ik maakte me ook druk of het allemaal wel zou lukken na een lis-excisie.maar 9 juni 2015 de lis-excisie gehad en 2 aug 2015 een positieve zwangerschapstest.
Wat een goed nieuws allemaal. Het hoeft dus geen enkel probleem te zijn om op korte termijn zwanger te raken. Hopelijk is het hier ook snel raak! Bedankt!
Ik had pap 3a en cin 3 na een biopt. Moest meteen geholpen worden. Was in 2012 maar en ben daarna nu voor de 2de x zwanger