Wij zitten sinds een ruime maand weer in de mmm voor een Brusje via ICSI. Nu is de eerste poging met een Cryo in kunstmatige cyclus mislukt en moest ik stoppen met de Utrogestan en Progynova. Wachten tot ik ongesteld word en dan weer de 2e ronde in met een cryo. Hoelang duurde het bij jullie voor je ongesteld werd na stoppen medicatie?
Ik heb net mijn eerste cylcus met enkel utrogestan gehad. Ik heb t/m dag 15 dpo utrogestan gebruikt en dag 17 dpo menstrueerde ik al. Op dag 15 en 16 vloeide ik al wat. Maar het is de vraag of het menstruatie is of een hele vroege miskraam. Aangezien ik op 14 dpo een heel licht streepje had. En de 2 dagen daarna negatief. Succes!
Ik had bij de eerste IVF poging een tp. Dag 15 na punctie testen, negatief, stoppen met utro en 2 dagen later ongi....
Hoi Hier ook een utro gebruiker. Wordt er stik onzeker van. Normaal altijd cyclus van 25/27 dagen. Nu ben ik al vier dagen over tijd. Maar lees dat je menstruatie uit kan stellen dus durf echt niet te testen. Eigenlijk afgesproken met mijn vriend vandaag te testen maar toch verschoven naar maandag. Ik voel ook echt niks behalve lage rugpijn. En voor mijn nod zwaar menstruatie klachten maar die zijn nu weg.. Vind het te zenuwslopend...
Ik werd 3 dagen na het stoppen van de progynova en utrogestan ongesteld. Let er op dat de menstruatie wel anders kan zijn dan een normale menstruatie. Was bij mij in ieder geval wel het geval. Sterkte, weet hoe rot het is!
@hunkie - hier mag ik testen op dpo 16. Dus gewoon testen anders blijft het stress en onzekerheid geven
Hoi dames nou testen was niet nodig vannacht zo slecht geslapen en dat is voor mij zo wie zo een voorteken voor mijn ongi Vanochtend naar de wc en ja helaas. . Ik ben nog nooit in tien jaar tijd overtijd geweest. .. Hoe wel ik zeker weet dat ik mijn lijf ken had ik toch hoop. Ik heb nu echt een hekel aan de utrogestan. Maar kop op er gaan weer voor een nieuwe iui poging . En als ik nu weer aan de utrogestan ga laat ik me niet gek maken als ik overtijd ben... Succes dames ik ga door naar de volgende ronde