Linda Ik moest op de dag van de punctie met de Utrogestan beginnen en dan tot de testdatum, twee weken in totaal. Drie maal daags twee bolletjes. Ongeacht de testuitslag mocht ik stoppen. Babii Het duurt nu wel lang inderdaad. Heb je wel een goede eisprong gehad? Anders het ziekenhuis even bellen.
Nou ik weet niet of het lang is . Heb zaterdag de laatste genomen (2 in de middag) toen zondag niks... Maandag dacht ik een streepje te zien dus dacht douw er weer 1 in (mocht niet van me arts, dus weer gestopt). En nu dus wel iets van bloed, maar het stroomt er niet uit. Het zit op me tampon bij erin doen, maar het is echt geen menstruatie. Wel heftige krampen zo nu en dan, alsof het nog moet doorbreken... Geen idee of ik een goede eisprong heb gehad, heb wel 2 dagen een knal posi ovu test gehad (van een ei van mezelf die ik 1,5 jaar niet had). Maar hoe dan ook, als er een ei srpingt moet er een bloeding komen volgens de arts. Nu doet me buikje weer pijn, dus hoop dat het vanavond losbreekt!!!! Duim, duim (ga wel een menstruatiedans doen).
Bij mij was het allemaal iets anders heb vette pco. Dus toen de uitslag posi was moest ik per dag 6 bolletjes gebruiken... En dat gewoon tot ik 12 weken was. Dus de dag van de terugplaatsing met 10 weken daarbij.
Ik moet er met IVF ook 6 gebruiken hoor . Maar dit was uit het niets ineens een natuurlijke cyclus. All, Ben ongesteld geworden! Gisteravond om 23.00 uur voelde ik ineens erg hevige krampen. Echt nadat ik het berichtje had getypt. Ging naar de wc en veegde af, helderrood. Tampon ingedaan, haal hem eruit vanochtend.. Hmmm daar zit niet veel op. Nieuwe ingedaan en eruit gehaald en er zat al meer op. Verder bloed ik niet heftig, snap het allemaal niet hoor..... Wel heftige krampen, maar het bloed. Vandaag dus CD1! Op naar een nieuwe ronde met hopelijk een eigen ei (zal wel niet), maar heb liever een mooi bms, want dat is het grootste probleem .
Fijn dat je eindelijk ongesteld bent geworden. Weinig bloedverlies kan komen doordat je baarmoederslijmvlies waarschijnlijk dun was. Dan is er ook minder af te stoten.
Bloedverlies is er inmiddels alweer meer . En ook vies dik uitrekbaar slijm op de tampon. Niet fijn, maar goed... Hoor trouwens van meerdere meiden die wel een goed slijmvlies hebben dat ze ook maar weinig menstrueren. Ik menstrueerde alleen tijdens de pil best veel, maar zonder pil menstrueerde ik ook weinig. Ach, we wachten allemaal af . Heb dat slijmvlerlies op de tampon nog nooit gehad... Geen idee wat dat is.