Hallo allemaal, Mss is het herkenbaar voor iemand hier of kan iemand me raad geven?! Het begon 26 september 2009. Dit was de 1e dag van mn tot nu toe laatste ongi. Slikte de pil nog altijd vanaf de geboorte van onze dochter in november 2006. 23-10-2009: ongesteld, maar weinig en korter (2 dgn) dan normaal; 26-10-2009: ik voelde me raar en anders dan anders, heb getest en had toch onverwachts een positieve CB digitaal en Kruidvat test. Ik ben zwanger door de pil heen?! 07-11-2009: begin van hele licht roze verlies bij t afvegen. 11-11-2009: vandaag goede ongi dag, rood verlies en buikpijn. 12-11-2009 t/m 18-11-2009: lichte roze verlies bij t afvegen. 20-11-2009: nog altijd een positieve KV test en CB digitaal "1-2 weken". 22-11-2009: minimaal verlies en nagenoeg negatieve test, maar streep is nog goed zichtbaar. 05-12-2009: opnieuw rood verlies, met stolsels, verlies van een soort vlies (wij denken het vruchtzakje), geen buikpijn. 06-12-2009 t/m 18-12-2009: roze verlies bij t afvegen. 16-12-2009: Echo, niets meer te zien, baarmoeder is leeg.Wordt wel doorgestuurd naar gynacoloog voor controle, omdat ik nog altijd een (licht) positieve test heb en licht roze verlies. Afspraak staat voor 21-12-2009. 19-12-2009: negatieve CB en KV test, geen roze verlies meer. Eindelijk periode om af te sluiten. 21-12-2009: vanwege sneeuw- en ijsselval + negatieve test in overleg met VK en assistente gynacoloog afspraak geannuleerd. 02-01-2010: getest met CB digitaal, uitslag: negatief. Mijn vraag is wanneer je weer je normale menstruatie zal moeten krijgen na een miskraam. Onduidelijk is wanneer ik de miskraam heb gehad. Is dit op 11-11-2009, bij het menstruatie achtig verlies of pas 05-12-2009 bij het verliezen van het (wat wij denken) het vruchtzakje. Ik voel me sinds een ruime week vreemd, opnieuw anders dan anders. Sinds 2 weken meer afscheiding. Ben continue moe, gevoelige (.)(.). Raar gevoel in onderbuik. Toch is de test van vanmorgen negatief. Te vroeg of niet zwanger (tja dat kan ook). Wie heeft ook een mk gehad (rond 11 weken) en wanneer werd je weer ongesteld? Of raakte je direct weer zwanger en hoeveel weken na de mk had je een positieve test? Mijn VK zei 4 a weken na miskraam. Maar vraag hier toch ook maar ervaringen op... Groetjes
Hai starlady... Kijk naar mn handtekening...ik had dan wel geen MK...maar een MA ( Missed abortion)....dus mn lichaam stootte het niet spontaan af...nadat het vruchtje geen leven meer had... heb 7 weken moeten wachten tot mn ongi terugkwam...de dag voor mn ongi was ik nog bij de gyn geweest voor controle...en ik kreeg toen een recept mee...zodat mn ongi opgang zou komen...( maar bleek dus niet nodig, aangezien de volgende dag mn ongi spontaan kwam) Daarna had ik een cyclus van 33 dgn.. (voor mn zs in juni kan ik me niet meer herinneren wat mn cyclus was...)..dus nou goed...en die cyclus erna.....tja het was raak...maar weet nog steeds niet wat mn cyclus daarvan was...33 dgn in elk geval niet, want ik testte steeds negatief voor/op/na mn "nod" ( pas de 28e positief, teriwjl nod zou zijn 17e)....mn ei is veel later geweest, maar ik hoor het gauw genoeg bij de gyn! Wat mijn gyn zei was dat na mk/ma....het tussen de 4 en 8 wkn kan duren...maar heb ook veel gelezen hier op het forum, sommige hebben maanden(!!!) moeten wachten ....gewoon vaak genoeg klussen en dan merk je na een tijdje wel...wat de regelmaat is...ik zou het een paar maanden( rondes) aankijken...of temperaturen...zoals vele doen! succes!!! liefs!
Het spijt me Starlady, want ik kan je geen duidelijkheid geven. Het is bij iederen vrouw en na ieder ml anders. Ze zeggen gemiddeld vier tot acht weken, maar het kan dus ook korter of langer zijn. hoe vervelend het ook is, je zult af moeten wachten. Bij mij duurde het 38 dagen, maar ik had daarvoor ook al een onregelmatige cyclus.
He Starlady, ik kan je (gelukkig) geen advies of ervaring geven, maar omdat ik je naam nog ken uit het NOD-rond-oud-op-nieuw topic, toch even dit topic geopend. Jammer dat je negatief getest hebt. Hopelijk was het te vroeg en heb je volgende week wel een positieve test in handen! En anders hoop ik dat je ongi snel doorkomt, zodat je weer verder kunt. Sterkte en succes!