Wij zijn er uit, hebben weer kriebels en zijn er helemaal klaar voor: WE WILLEN HEEL GRAAG VOOR EEN 3E KINDJE GAAN!! Moet straks om 10.15 bij de HA zijn om spiraaltje te verwijderen, En ik zit me toch een partij zenuwachtig te zijn Wilde het even kwijt
Oeh spannend! En dan best vlot op elkaar ook. Leuk hoor! (Stiekem zit ik hier een beetje jaloers te zijn haha.) Heel veel plezier en succes de komende periode en dat het maar snel raak mag zijn!
Dankjullie! @ mmeke Jaloers? Heb je nu al kriebels voor een tweede kindje? Het voelt ook zooo spannend weer! Dat proces van hopen, wachten, testen enz..... Heb er gewoon zin in
Voor een derde ja Maar misschien ook meer omdat er voor mij waarschijnlijk geen derde komt (ivm met mijn gezondheid). En de gedachte om het nooit meer te beleven, zwanger zijn en een kindje, daar ben ik nog niet aan toe. Hoewel ik heel gelukkig ben met deze twee, ook als het hierbij blijft, blijf ik stiekem hopen dat ik uiteindelijk toch ook zo'n topic kan starten. En de periode van hopen, wachten en testen is inderdaad spannend. En dan ook heel hard hopen dat die periode niet te lang duurt.
Thanks! @ mmeke; sorry, 3e, had niet goed gelezen Wat spannend, ik hoop echt voor je dat het in de toekomst goed mee valt. En dat we jou ook ooit nog een keertje mogen feliciteren Maar idd, 2 kindjes is ook echt super. Voelt ook echt als een plus, omdat we al 2 schatten hebben. En, net zoals bij jou, ook nog eens een jongen en een meisje Net terug van de HA. Ik stond gewoon te trillen van de zenuwen hihi. Niet dat ik bang was voor de pijn,, maar voelt gewoon als een grote stap. Hij is er uit!! Whoehoe!! Ben echt blij Liefs
female: spannend hoor! hopelijk mag het snel raak zijn! ik zou ook wel weer willen beginnen, maar vriendjelief is er nog niet aan toe haha, denk over een half jaartje ofzo!
ik hoop dat je net zo snel zwanger bent als ik! bij mij is de mirana er eind augustus uitgegaan, en ben daarna 1x ongi geweest.
@ Surf, dankjewel! Wil je man wel graag een derde kindje, maar vind hij het nu gewoon nog te vroeg? Zou leuk zijn hey, over een poosje @ Zonnebeertje; dankje, ik was bij de eerste 2 ook na 1 maand zwanger. Maar dat zegt niks he. Het kan maarzo lang duren. Ik heb wel een koperspiraal gehad, zonder hormonen, dus we mogen er meteen voor gaan Wel balen dat mijn ei waarschijnlijk net vorige week geweest is Wordt de 6e ong. ongesteld, daarna is het de eerste echte ronde Super dat je ook zo snel zwanger was, nog maar net zie ik. Gefeliciteerd dus!!