wanneer ongesteld

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door mariska1976, 4 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska1976

mariska1976 Bekend lid

12 feb 2011
    796
    0
    0
    postbesteller
    Eindhoven
    Hallo,

Toen mijn dochter 2 maanden oud was(ze is nu bijna 4 maanden oud),werd ik ongesteld.
    Dit was van 14 Maart t/m 17 Maart.2 weken later werd ik weer ongesteld.Dit was van 29 Maart t/m 1 April.
    Sindsdien niet meer ongesteld geweest.Ik vraag me af of dit normaal is.Ik kan het niet vergelijken met mijn 1e bevalling,omdat ik na de 1e menstruatie 1 jaar de pil heb geslikt en daarna weer gestopt ben en alles weer normaal liep.
    Ik ben niet dun,want ik ben 1.58 lang en 58 kilo(eigenlijk een beetje te zwaar voor mijn lengte,maar dat is van de zwangerschap)Stress heb ik niet.Zwanger kan ik niet zijn,want sinds de geboorte van mijn dochter heb ik het 2 keer veilig gedaan.Maar dat was pas in April.
    En op 1 april is mijn man gesteriliseerd en mocht toen dus 1 week geen gemeenschap hebben.
    Ook geef ik geen borstvoeding.
    Ik zit al te denken waaraan het zou kunnen liggen,maar ik kan het niet vinden

2. Ineke

Ineke Verloskundige

15 dec 2010
    2.663
    0
    0
    Hallo,

Heel normaal na een zwangerschap heeft je lichaam soms even de tijd nodig om het allemaal weer regelmatig te krijgen.

Groetjes Ineke

Deel Deze Pagina