Ik heb laatst al een vraag gesteld over vaginale steken, nu weet ik dat ik blaasontsteking heb en krijg daat antibiotica voor maar nu blijven de steken anhouden ook als ik rustig zit ze zijn echt heel gemeen ze komen ongeveer om de 2 minuten al de hele dag, ook heb ik steken in het midden van mijn buik erbij gekregen. Hoort dit nu nog steeds bij de blaasontsteking? ik heb ook gehoord dat een blaasontsteking ontsluiting kan veroorzaken nu raadde iemand mij aan om te voelen nu voelde ik heel voorzichtig wil niks prikkelen of beschadigen maar nu voelde ik mijn baarmoeder mond helemaal niet dus helemaal teruggetrokken is dit normaal?
Hallo, Heel normaal dat je de baarmoedermond niet voelt, deze ligt vaak helemaal naar achteren. Het heeft zelf niet zoveel zin om te voelen want je weet niet wat je moet voelen en kan jezelf daarmee alleen maar meer ongerust maken. Als je ongerust bent moet je je verloskundige bellen. Zolang je een blaasontsteking hebt kan dit je buik prikkelen. Maar elke twee minuten een steek hiermee moet je de verloskundige bellen. De pijn in het midden van je buik, bedoel je dan boven de navel? Zit het onder de navel is het je baarmoeder zit het boven je navel zijn het je darmen. Succes. Groetjes Ineke