Vandaag is Sven jarig en geef ik hem ook een jaar borstvoeding. Eerste zes maanden alleen borstvoeding daarna bijvoeding en nu langzaam op weg om bijvoeding hoofdvoeding te laten worden. Had ff uitgerekend 365 dagen, zo'n 7x gemiddeld per dag/nacht. Is zo'n 2555 voedingen Hij drinkt nu nog zo'n 5-7 keer bij mij. Zal wel minder gaan worden nu ik het eten eerst ga geven en daarna pas de borst.
Gefeliciteerd met Sven's eerste verjaardag, en natuurlijk een jaar borstvoeding! Super! Wij zijn ook hard op weg naar het jaar voeden!
Gefeliciteerd Sven en Lintjezuur! ongelooflijk: 2555 voedingen! SUPER! en dat jullie er nog maar lang van mogen genieten
Jaaaaa wat een mooie dag voor jullie zeg! Gefeliciteerd met zijn verjaardag en een jaar bv. Dat jullie er nog lang van mogen genieten! Nog even en ik mag ook jubelen
Van harte gefeliciteerd met Sven's eerste verjaardag. Een jaar borstvoeding... jij verdient pas echt een felicitatie, echt geweldig. Ik kan me zo voorstellen dat je de hele dag met een grijns van oor tot oor rondloopt. Jij bent namelijk een van de weinigen die dit presteert.
Je mag trots zijn, hartstikke goed! =D> Enne, uiteraard ook gefeliciteerd met Svens 1e verjaardag! \/
Dank jullie wel allemaal, en die lach is er inderdaad . Ik hoop dat Sven de twee jaar vol wil maken, ik in ieder geval wel. En daarna zien we wel weer verder.
Wauw, gefeliciteerd! Ryan heeft ook een jaar borstvoeding gehad, daarna wilde hij zelf niet meer. Mij gaf dat ook zo'n goed gevoel.
Gefeliciteerd met Sven zijn verjaardag. Super dat je de bv een jaar hebt volgehouden. Op naar het tweede jaar!
een beetje laat, maar van harte gefeliciteerd met je kleine man! En natuurlijk ook met het jaar bv! Super van je!