Wanneer ongevallenformulier kdv?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door RoGiJuLi, 23 dec 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jupke

jupke Niet meer actief

Die echo klinkt mij niet raar. Ze moeten toch verder kijken als de CT scan niets laat zien.

Vind het wel gek klinken dat hij zo'n lange tijd buiten bewustzijn was en dan toch zo snel naar huis mocht.

Maar laten we eerlijk zijn, ik was er niet bij. En mijn mening hierin is totaal onbelangrijk.

Het belangrijkste is je zoontje, en daar gaat het nu goed mee.

2. Ballon

Ballon Niet meer actief

Het is helemaal niet wazig of ongeloofwaardig hoor! Ik vind het eerder bijzonder dat mensen dat denken. Je moet je ook nog gaan verdedigen ook, echt bizar! Gelukkog was er niets!

Ctje1987 en Ysabella vinden dit leuk.
  3. Hallooo

Hallooo Niet meer actief

Het is toch ongelofelijk, altijd die mensen hier die het denken beter te weten. Ga jezelf druk maken om erge dingen ipv iemands verhaal in twijfel te trekken! Ik ben ook blij dat het allemaal goed is afgelopen met je zoontje!

Ctje1987 vindt dit leuk.
  4. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik vond het aanvankelijk ook gek hoor, dat hij al zo snel weer thuis was. Op de spoedeisende hulp hadden ze nog gezegd "nou, hopen dat je de kerstdagen weer lekker thuis kunt vieren", maar ik heb hem zelf op zien knappen.
    Toen hij bijkwam kon hij eerst even alleen met 'ja' en 'nee' antwoorden, maar na een uur had hij weer praatjes voor tien. Hij is toen de nacht nog geobserveerd en ieder uur wakker gemaakt.
    De kinderarts is tijdens zijn visiteronde op de afdeling nog langsgeweest en zag geen reden om hem langer te houden. De onderzoeken lieten immers niets zien en Mees deed het hartstikke goed.

Zou ook niet weten waarom ik dit zou verzinnen of erger maken dan het was.

owly vindt dit leuk.
  5. Roos12

Roos12 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.725
    809
    113
    Als een CT scan geen bloedingen laat zien en de controles ‘s nachts bij het wekken goed waren, dan is er geen reden om een kind langer te dan een nacht opgenomen te houden.

Ctje1987 en owly vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina