Wanneer ongeveer innesteling na terugplaatsing?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door mariska11, 13 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet dat bij een normale eisprong het eitje er een paar dagen over doet om van de eileider in de baarmoeder te komen en dan pas gaat innestelen. Maar hoe zit dat na een terugplaatsing?
    Het bevruchte eitje is dan al in de baarmoeder, dus die tijd zal vermoedelijk een stuk korter zijn.
    Iemand enig idee?

En zou je een dag na de terugplaatsing al last kunnen hebben van misselijkheid? Heb het van de medicatie nog nooit gehad, maar dat is natuurlijk wel een mogelijkheid.

2. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Zou dat ook wel willen weten, maar ik denk dat het bij iedereen anders is:p
    Ik heb maandag een terugplaatsing gekregen op dag 3 en jij?

3. mariska11

mariska11 Bekend lid

26 apr 2011
    695
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gisteren van twee dag 3 emmy's (6 en 7 cellig).
    Hoop dat er deze keer eentje blijft plakken, want is onze laatste poging.

4. JJ1980

JJ1980 Niet meer actief

Dat hoop ik ook voor jou, Mariska!
    Ik weet niet uit hoeveel cellen die van mij bestond, afwachten maar ;)

5. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Meestal nestelt een embryo zich in tussen dag 5 en 10. Dus vanaf zo'n 2 dagen na verse tp zou hij kunnen innestelen. Je hebt er natuurlijk altijd snelle jongens tussen zitten ;). Een embryo zit in je baarmoeder als een hagelslagje tussen een boterham met pindakaas. Hij valt er niet zomaar uit en zit daar goed om rustig in te nestelen.

De symptomen die je voelt worden hoogstwaarschijnlijk veroorzaakt door de batterij aan medicatie die je hebt gespoten en ingenomen. Heel vervelend hoe tijdens icsi/ivf pogingen alle bijwerkingen precies lijken op zwangerschapskwaaltjes.

Veel sterkte met wachten en succes!

6. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik heb altijd begrepen dat de innesteling op dag 3-5 na de terugplaatsing begint, mocht er iets gaande zijn. Bij mij klopte dat, ik heb de innesteling duidelijk gevoeld. Succes!

7. ster80

ster80 Fanatiek lid

17 nov 2012
    1.104
    0
    0
    noord brabant
    ik dacht dat een week na de tp de innestelling plaatsvind. (dus tussen dag 5 en dag 10 zou goed kunnen idd)
    je kunt dus pas verschijnselen krijgen vanaf een week na de tp

Deel Deze Pagina