Hoi, Dit onderwerp is wsl al wel vaak aan bod gekomen, maar wou eens via een poll zien welke het beste werkte ? Met welke had je de meest BRUIKBARE eicellen? Gonal-f of menopur of een mix ? Of nog iets anders Ps. er staat in de poll purgeren .. Moet puregon zijn natuurlijk.. Domme ipad auto-corrector
Zeker menopur. Gonalf werkte als pokon, dus snel (binnen 10 dagen een stuk of 8 knallers) terwijl menopur echt wel even nodig had (3 weken spuiten) maar uiteindelijk zo'n 14 eicellen opbracht incl 4 cryo's. Dus de kwaliteit lijkt ook veel beter. Wij hebben altijd in verhouding minimaal 80% bevruchtingen
Voor mij echt Menopur! Met Gonal-F na 15 dagen 9 eicellen, waarvan er slechts twee bruikbaar waren.. Met Menopur na 12 dagen 9 eicellen, waarvan er 8 bruikbaar waren! Ik zweer echt bij Menopur, maar er zijn ook een hoop meiden bij wie het juist andersom was. Denk dus niet dat er één antwoord op is
Interessant... Ik ga "overstappen" van Menopur naar Gonal-f, omdat de f.a. verwacht dat dit beter zal zijn voor mijn eitjes en toekomstige embryo's. Kan nog niet een oordeel geven, maar ik vind het een interessant topic; ik blijf het ff volgen!
En dit blijf ik ook volgen. Icsi 1 poging 1 spoot ik 150 menopur , op dag 11 , 11 mooie grote eitjes maar meer dan 25 kleintjes, bloed geprikt en waarde 21.000 terwijl de max voor punctie 12.500 is, resultaat afgebroken en erg ziek geweest door die hoge waardes. icsi 1 poging 2 spoot ik 75 menopur , dag 9, 1 groter eitje 4 kleine en verhoogd naar 112.5 , dag 11 geen verandering dag 14 ook niet dus escape iui. Nu gaan we over 5 dec met gonal f 100.. hoop zo dat dit wel lukt
Als je 42 bent zou menopur nog wel eens beter kunnen werken. Ik was bij de laatste poging 39 en mijn fertigyn vertelde dat menopur mn bij dames boven de 36 vaak een betere kwaliteit oplevert. Maar ach uiteindelijk is het ook maar net waar je lichaam goed op reageert