Hi Ik had 31 maart positieve ovulatietest Nu heb ik sindsdien ook op en af krampjes in mijn buik ook nu nog dus de moed zakt me alweer in de schoenen herkenbaar? Ook was me temperatuur gisteren mooi naar 37,1 gelopen alleen vanmorgen was hij weer 36,7 dus snap er niks van hopelijk kunnen jullie me wat meer duidelijkheid geven hihi
Hi! Ik heb eigenlijk altijd rond mijn ovulatie last van kramp, vooral vlak ervoor en die zijn ook zeer duidelijk aanwezig. Na mijn ovulatie is het nog een soort nasudderen zegmaar, niet zo aanwezig. Wat betreft je temp, volgens mij is het zo dat hij een paar dagen 0.2 tot 0.5 graad boven het gemiddelde van voor je ovulatie moet blijven. Maar daar kan het dan wel weer tussen schommelen zegmaar. Heb je na die positieve test van 31 maart nog doorgetest? Misschien dat je toen nog niet helemaal op je piek zat en je ovulatien pas later is? Voor je menstruatie is het in elk geval nog veel te vroeg!
Me ovulatie was echt toen want ik heb doorgetest en ze werden minder!! Nee sowieso nog geen menstruatie maar wil zo graag een 2e kindje dus zie de moed al weer in me schoenen zakken
Ik snap het zo goed! Elke maand weer die moed in je schoenen. Maar het kan nog napijn zijn, of je darmen. Zo lang je nog niet bloed kan het nog alle kanten op!