Hoi hoi, Na al die wachten en hopen kreeg ik deze maand symptomen waar je zal denken "het kan niet miss zijn". Twee MatCare testen voor NOD gaven lichte streepje. Moest 25e ongi worden en die bleef maan weg. Ik vol hoop en vol spanning zaterdagochtend kruidvat test doen, en ja hoor POSITIEF. Mijn geluk kon niet op. Rond de middag buikpijn, vooral in mijn lies en onder, hoofdpijn en ziekgevoeg. Niet veel later kreeg ik rode vlek in mijn slipje. Drie dagen helderrood bloed, vandaag al minder. Geen slijmpjes, geen propjes, het is net een bloed van een snijwond. Raar, maar waar. Ik heb mijn zwangerschap kwijt. Ergens diep van binnen hoop ik nog dat het allemaal goed komt, maar mijn verstand zegt dat het niet zo is. Ik heb hem kwijt. Nu weet ik tenminste dat ik wel zwanger kan worden ondanks mijn sterilisatie. En dat geeft goed gevoel. We gaan weer aan het slaag. Wie weet lukt het volgende keer wel. Groetjes.
Pff..dat lijkt me toch lastig hoor...je test eigenlijk drie keer positief en dan zet de menstruatie toch door....kan het niet zo zijn dat je toch zwanger bent?..dit lees je hier toch wel vaker? Vindt het knap van je dat je het positief bekijkt en met volle moet doorgaat! Enne nog bedankt voor de berekening voor mij en mijn kennis... Groetjes Karin
Zo veel moed is er niet, hoor, maar ik moet wel, ik kan blijven jammeren, maar wat heb ik daar van, als het weg is, is het weg, ik kan hem of haar niet terug stoppen. Maar het is heel zwaar om na al die manden wachten van kan het of kan het niet. En na al die reactie's van HA van je kan niet zwanger zijn, jij bent gesteriliseerd. Dan lukt het wel, en je denkt "lekker voor jullie, ik ben wel zwanger". En dan word je ongi. Het valt als een baksteen op je hoofd. Huilen, boos zijn, nergens zin in. Maar uiteindelijk moet ik toch verder. En nu maar hopen dat als het eene keer is gelukt, lukt het nog een keer.
jammer meis en wat moeilijk voor jullie... ik hoop ook dat jullie snel nog een wondertje mogen verwachten....
Meis, heel moeilijk lijkt me dat! Maar je weet idd dat je weer zwanger kan worden ondanks de sterilisatie! Ik hoop dat het zeer spoedig ook voor jou raak is en blijft!
Veel sterkte meid en ik hoop dat je weer heel snel zwanger mag zijn, ik ga in ieder geval voor je duimen.
Verplaatst naar Miskraam. Stond nu verkeerd geplaatst onder Eerste symtomen. Ik wens je heel veel succes de aankomende tijd, het is toch een domper. Groetjes, Elvira
Oh meis... wat erg Ik wens je heel erg veel sterkte... en ik hoop dat het snel maar weer mag lukken...
ook ik wil je sterkte toewensen en hoop dat er toch over een bepaalde tijd de zon weer mag gaan schijnen liefs miriam
Hoi meiden, Bedankt voor all jullie reactie's. Ik wardeer het heel veel. Om mij zelf weer op de grond te krijgen heb ik vanochtend test gedaan. NEGA. Nu weet ik zeker dat het niet meer goed komt, en zijn we volop bezig met volgende ronde. Nu maar hopen dat het weer lukt. Nog voor mijn sterilisatie wat ik in katogorie "bijzonder vruchtbaar", ik had al genoeg aan een zoen en ik was al zwanger, hahaha. Nu nog kijken of dat nog zo is. Ik hoop het wel. Een ding weet ik zeker: ik ga nooit meer tests doen die nog voor je ongi positief (of negatief) resultaat kunnen geven, want telurstelling is te groot en te pijnlijk.