Wanneer ongesteld na een miskraam?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door sdw, 30 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sdw

    sdw Nieuw lid

    30 okt 2005
    1
    0
    0
    Hallo allemaal,

    ik ben hier nieuw op het forum en had een vraagje.

    Ik heb zo'n 3 weken geleden een miskraam gehad, ik was nog in een vroeg stadium van zo'n 6 weken, maar toch. Ik heb zelf tijdens de miskraam haast geen bloed verloren, 1 dag voor de miskraam wat bruin verlies en de dag dat ik de miskraam kreeg alleen een beetje toen ik het vruchtzakje verloor. Daarna een heel klein beetje, en de volgende dag haast niets.
    Ik ben naar het ziekenhuis geweest en ze hebben een echo gemaakt om te kijken of alles weg was, en helaas was dat zo. Nu wil ik heel graag weten wanneer ik ongeveer weer mijn regels :evil: krijg. Ik heb niet zo'n lange cyclus, dat is meestal zo tussen de 23 en 25 dagen in. Heeft iemand een idee mischien? Normaal gesproken, in een normale cyclus had ik het vandaag moeten krijgen, maar tot nu toe nog niets.

    Ik hoop dat iemand ook zoiets heeft meegemaakt, en mij kan uitleggen wanneer ongeveer de volgende menstruatie :evil: komt.

    Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

    Liefs sdw :D
     
  2. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik durf het niet te zeggen, sorry, kan je er niet mee helpen
     
  3. Mila28

    Mila28 Lid

    4 nov 2005
    9
    0
    0
    verpleegster
    Lummen - Limburg
    Met een miskraam heb ik geen ervaring. Maar ik heb een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad en na die operatie werd ik 2 dagen later al gewoon ongesteld. Maar de eerste ongesteldheid na een miskraam of buitenbaarmoederlijke zwangerschap kan zelfs enkele weken duren.
     
  4. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Ik ben in afwachting van mijn miskraam. Dus, zou ik het ook wel willen weten hoelang na de miskraam ik weer ongesteld kan worden.
     
  5. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    ow Lina.
    Dus het is nu niet goed gegaan?
    Sterkte ermee hoor.

    Groetjes
     
  6. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Nee, helaas is het niet goed blijven zitten. Het hormoon stijgt nog wel door, waardoor mijn lichaam nu bezig is met de placenta aan te maken. Weet dus niet wanneer de miskraam te verwachten. Moet iedere week bloed komen prikken om mijn hcg te controleren.
     
  7. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    jeetje wat erg lina

    maar om antwoorde te geven op de vraag
    zelf heb ik er 3 gehad maar er veranderde niets aan me cyclus die begon gewoon opnieuw nadat me bloedingen gestopt waren (duurde ook niet langer gewoon 28 dagen wat ik gewend was)
    en het is ook niet zo dat je niet meteen zwanger kan raken nadat je een miskraam heb gehad want dat is wel degelijk zo
    had een miskraam in dec ,jan en febr raakte ik weer zwanger en die loop ik nu op het einde :)

    gr debbie (wil niet zeggen dat dit bij allen vrouwen zo is he :)
     
  8. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Bedankt voor jouw verhaal. Ik wens je een voorspoedige bevalling toe.
     
  9. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    dank je wel :)
    hopelijk laat me meisie me niet te lang wachten

    succes meis
     
  10. Naomy

    Naomy Actief lid

    12 nov 2005
    284
    0
    0
    Groningen
    Bij mij was ook alles weer snel normaal. Direct de volgende ongi een cyclus gehad van 28 dagen, wat ik dus gewend was. De hormonen gierden nog wel langer door mn lijf heen.
     
  11. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Hoelang bleven jullie gemidd vloeien? Donderdagmiddag is 'het' begonnen, ook het vruchtzakje verloren. En nu is het maandag, en ik vloei nog!
    Bij een ongi ben ik het na 1.5 dag al kwijt. En misschien een raar praatje, maar het stinkt echt erg zeg. Hadden jullie dat ook?
    Ik word vandaag teruggebeld of mijn hcg naar beneden is gegaan ja of nee. Ben nl vanmorgen alweer naar zh geweest voor bloed te prikken.
     
  12. Joanna

    Joanna Nieuw lid

    23 nov 2005
    2
    0
    0
    Gelderland
    Hoi Lina,

    Ik heb in mei een miskraam gehad en ben toen gecureteerd. Ik heb toen 4 weken gevloeid! Dat was erg lang vond de gyn maar ze deed niks met deze info.
    "Normaal" schijnt na een curettage ca. 14 dagen te zijn. Ik neem daarom aan bij een spontane miskraam ook. Mischien iets korter. Het moet er toch allemaal uit.

    Sterkte
    Liefs
    Joanna
     
  13. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Bij mij stonk het ook. De gynaecoloog zei dat dat ergens wel logisch was, omdat het vruchtje al een aantal weken niet meer leefde en op een gegeven moment toch een beetje gaat ontbinden.

    Hoe is het nu met je? Heb je nu lichamelijk alles achter de rug?

    Groetjes, Wendy * week geleden gecurreteerd, vloeit nu nog een klein beetje
     
  14. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Hoi meiden. Hier gaat het weer de goede kant op. Zowel lichaamlijk (ben zojuist ongi geworden. 30 dagen ná de miskraam) als geestelijk. Al moet ik zeggen dat ik af en toe tóch nog een kleine duw terug krijg. Heb in totaal 12 dagen gevloeid als ik het goed heb. Best veel dus. Terwijl ik met mijn ongi maar 1.5 dag vloei.
     
  15. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Heel veel sterkte met dit verlies Lina.
    Hopelijk kun je het een plekje geven.

    Groetjes,
     
  16. Lina

    Lina Fanatiek lid

    23 aug 2005
    1.089
    0
    0
    Dankjewel Jolanda.
    Heb op het moment erg veel last van ups en downs. Er is geen pijl op te trekken. Ik wacht nu op mijn aankomende ongi, en dan gaan we weer beginnen met een tp in eigen cyclus.
     
  17. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hoi lina, fijn je weer even te zien.
    Was op op je log aan het neuzen geweest om te kijken hoe het met je ging.

    groetjes
     
  18. Jolanda

    Jolanda Fanatiek lid

    26 jul 2005
    3.281
    0
    0
    Noordwolde Friesland
    Hallo Lina

    Ja ik kan mij heel goed voorstellen dat je last heb van ups en downs.
    Ik dacht er altijd licht over, maar ik weet nu ook dat dat niet altijd zo werkt.

    Ik hoop dat het snel weer wat beter gaat emotioneel, en dat alles goed gaat wanneer jullie er weer voor gaan.

    Fijn je weer eens te mogen lezen hier.
    Liefs Jolanda
     

Deel Deze Pagina