Vandaag de start van een vroege miskraam (5 weken). Moet ik nog iets laten checken? Of alles schoon is straks of ergens anders op letten? Bedankt voor de tips, is voor mij de 1e keer dat ik zoiets mee maak.
Ik heb tussen mijn andere kinderen 2 miskramen gehad met 5 en 6 weken, ik heb niets hoeven laten checken, sowieso kunnen ze met 5 weken al weinig zien, Ik heb woensdag flink gebloed op de wc tijdens het plassen, daarna helemaal niet meer en tot nu toe nog steeds niet, ook een stolsel verloren ... Dokter gebeld, en die wil ook niets doen, geen echo om te kijken omdat er niets te zien maar ook geen bloedtest omdat het hcg er dan eerst toch wel is. En je daar dus niets uit wijs kunt worden, ik moet dus afwachten nu of het nog door zet, als het doorzet hoef ik niets als het niet door zet krijg ik met 6 weken een echo Sterkte !!
Ik verlies al sinds wornsdagmiddag bruinrood (heel weinig) en nu is het erger. Alleen nog steeds niet zo erg als een normale menstruatie. Na 1 uur 1 druppel op een maandverbandje. Was t/m do ochtend kotsmisselijk en sinds gisteravond niet meer. Test van vanochtend was wel heel mooi opgelopen vergeleken bij ma en woe.
Volgens diegene die de echo vorig jaar bij mij heeft gemaakt was ik toen net 5 weken zwanger. Hebben toen wel een embryo met kloppend hartje gezien. Ging op 6 februari helemaal mis, maar op 14 februari verloor ik opnieuw een groot stolsel en toen toch contact gezocht met de vk. Heb wel een controle echo gehad. Sterkte om dit een plekje te geven. Dikke knuffel!
Oké, waarom denk je dan al dat het echt een vmk is? Want je testen lopen op en je verliest minimaal bloed. Ik zou even afwachten wat er gaat gebeuren..
Ja maar heb liever duidelijkheid dan onzekerheid. Het was nu vrij snel raak: ronde 3. Dus ik ben positief voor de toekomst!
Hey Eiram, Ik heb wel een echo gekregen maar was voor mijn MK. Op donderdag werd er ons verteld dat het een MK ging worden en is bij mij pas op gang gekomen op maandag. Ging gepaard met veel stolsels en voor mij relatief veel bloedverlies. Moet binnen 2 weken teruggaan voor bloedtest om te zien hoe men hcg staat, dan wachten op 1e menstruatie, terug controle echo of alles schoon is en afhankelijk daarvan mogen wij er weer voor gaan. Jou testen liepen idd mooi op. Veel sterkte!
Dag Eiram, Ik hoop eerst en vooral dat deze zwangerschap toch nog goed zou gaan. Het zou niet de eerste keer zijn dat er bloedverlies voorkomt in het begin van de zwangerschap. Stel dat het zich toch zou doorzetten is het belangrijk dat het HCG volledig uit je lichaam verdwijnt. Zoals ik het nu lees had je reeds bloedverlies terwijl het HCG toch mooi blijft stijgen. Dit had ik ook bij mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dit kan levensbedreigend zijn en je voelt er eigenlijk niets van! Veel sterkte!
Nou je merkt het eerder wel dan niet een bbz....er zijn altijd uitzonderingen maar als je bloed verliest en gewoon mooie oplopende testen hebt is dit niet gelijk een bbz hoor Als ik jou was zou ik een vk bellen, die zijn deskundig en kunnen je vertellen wat je het beste kan doen.
Heb woe de vk al gebeld toen ik alleen nog roodbruin slijm had. Die zei toen afwachten. Dat als het mis gaat het waarschijnlijk op een vrij normale menstruatie lijkt. Ik wacht het weekend af en bij twijfel bel ik maandag wel.
Weet je, ik zou gewoon nu even bellen. Aangeven dat je nog steeds weinig bloed blijft verliezen en je testen oplopen. Dit is misschien wel een reden om even met een echo te kijken Als je nu opeens een hoop pijn gaat krijgen dan weet ze er iig vanaf... Een bbz is zeker wel iets om rekening mee te houden maar ga nu aub niet jezelf gek maken Daarom zeg ik, bel even. Daar zijn ze voor he
Ze zijn helaas tot 12 uur bereikbaar. Alleen bij spoed kun je nog bellen. Ik vind het (nog geen) spoed. Maar bedankt voor je goede advies!
Vindt dat altijd zo stom dat ze maar bereikbaar zijn tot een bepaalde tijd op een normale werkdag? Zijn er geen andere vk in je buurt dan... Ik zou nooit voor zo'n bureau kiezen. En nee spoed is het niet dat klopt en graag gedaan hoor.
Ik ben daar al eens bevallen en dat ging prima. Dus ben wel tevreden over ze. Ik wacht gewoon even af. Bloeden blijft gestaag doorgaan maar het loopt er nog niet hard uit. Ook nog geen stolsels of baarmoederslijm. Hoop dat het opschiet want ik vind dit niks met dat maandverband. Weet iemand btw hoeveel bloed, stolsels etc ik moet hebben bij een vroege miskraam?