Niet weer he..

Discussie in 'Miskraam' gestart door kimarbi, 3 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimarbi

kimarbi Lid

16 jan 2009
    17
    0
    0
    Veendam
    Ik voel me echt ontzettend #$%^#$@
    Gisteravond had ik wat lichtbruinig slijmverlies, dus dacht direct "Dat is mis"
    Had een paar verhalen gelezen en gegoogled en kreeg toch het gevoel dat het misschien toch onschuldig kon zijn.

Vanmorgen naar de wc en verlies ik een sliert roodslijm en ook wat bloed met afvegen. Nee he, daar gaan we weer. Alsof er iemand met een priem in mijn hart zit te steken en mijn maag keert 10 keer om. Niet wéér een miskraam. Dat is de 4e. Ik voel me nog wel misselijk en pijnlijke borsten, maar ik geloof er niet meer in. Dan lees ik wel verhalen over ook bloedverlies en dat de zwangerschap toch goed gaat, maar ik geloof er gewoon niet in. Bij mij gaat het constant mis rond de 7 en 9 week.

Morgen om 11.00 uur heb ik een afspraak bij de Gynaecoloog en daar zou ik de bevestiging wel krijgen.

En we blijven zeggen dat ons zoontje Justin van 3,5 ons WONDERKINDJE is!!!

Liefs Bianca

2. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Ik begrijp dat de moed je in je schoenen begint te zakken na 4 keer!!! Ik hoop voor je dat je morgen toch nog goed nieuws krijgt! Heel veel succes en sterkte! Probeer, hoe moeilijk ook, een beetje positief te blijven!

3. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    ik hoop echt dat het allemaal mevalt.
    Heel veel sterkte morgen.

4. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    En, hoe was het bij de arts? Ik hoop goed?!

Deel Deze Pagina