wanneer onpnieuw vruchtbaar

Discussie in 'Miskraam' gestart door Sammytje, 3 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammytje

Sammytje Niet meer actief

vanmorgen hevige bloedingen gehad... na 4 weken zwangerschap... :x

Ik ben er kapot van... vanaf wanneer ben je opnieuw vruchtbaar?
    Loopt je cyclus gewoon door?
    Ik was de laaste maal ongesteld op 24 oktober...

2. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    op je andere topic heb ik ook gereageert :
    dat is niet te bepalen... het kan zo weer 6 weken duren voor je weer ongesteld word.
    zo ie zo is het goed om even een echo te laten maken over een week om te kijken of je schoon bent .. ( geen restjes oud bloed of vruchtje enz.)
    kortom je zou even af moeten wachten wat je lichaam gaat doen ik heb na mijn vroege miskraam weer een cyclus terug van 28 dagen , maar ken ook meiden waarbij het 44 dagen heeft geduurt

3. juli10

juli10 Fanatiek lid

12 jun 2011
    1.259
    0
    0
    Ohh meid wat erg, sterkte ermee!
    Helaas weet ik precies hoe je je voelt.
    Ik heb vrijdag een miskraam gekregen met 5.2wkn, vreselijk:(.

Mijn verloskundige zei dat dit meteen weer kon en dat ik als het goed is gewoon weer over ongeveer 4/5wkn mijn menstruatie zou moeten krijgen. Ze vertelde dat veel vrouwen wachten tot ze hun 1e menstruatie weer hebben gehad zodat je voor jezelf weet dat het weer allemaal goed 'werkt'. Wij willen hier niet op wachten, dit is natuurlijk ieder voor zich.

Dikke knuffel!!

4. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland
    Hoi Sammy,

In principe is de dag van je (echte) miskraam de eerste dag van je nieuwe cyclus. Hoe korter je zwanger bent geweest hoe makkelijker (over het algemeen) je cyclus zich weer herstelt. Ik zie dat je net een weekje zwanger was dus dat zou best goed kunnen komen.
    Ik heb 3 miskramen gehad de afgelopen 7 maanden (bij 6 weken) en bij mij is mijn cyclus hooguit met 2 dagen langer geworden door al die ellende.

Als je echt wil weten wanneer je ei nu weer springt dan zou ik gaan temperaturen als ik jou was. Ik doe dat ook en het geeft mij ontzettend veel rust als ik zie dat mijn eisprong geweest is. Dan weet ik dat ik "weer meedoe" en dat mijn lijf weer naar behoren werkt.

Sterkte!

ps. Het is overigens niet onverstandig om even een inwendige echo te laten maken om te zien of alles helemaal schoon is. Ook dat geeft wat rust!

5. Dilann

Dilann Actief lid

19 jul 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na mijn vmk bij 5,5 week ben ik niet meer ongesteld geworden, maar was ik gelijk weer zwanger. Wel bleek achteraf dat mijn eisprong bijna 2 weken later is geweest, dan normaal..
    Hopelijk is je cyclus snel weer op de rit!

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad!
    Ik heb 14 november een miskraam gehad en was een paar dagen hiervoor al aan het vloeien, in totaal heb ik 8 dagen gevloeid.
    Op 21 november had ik alweer mn eisprong, dat kan nooit missen want die voel ik echt heel erg... Afgelopen donderdag op 10 dpo heb ik een klein beetje bloed gehad bij het plassen en daarna niks meer. Wel af en toe ontzettende ongikrampen, dus ben ook zeer benieuwd wanneer het gaat doorbreken. Vermoed morgen, dan zit ik op 14 dpo.

7. Sammytje

Sammytje Niet meer actief

Ik ben op die moment extreem aan het vloeien... ik heb er enorm last van.
    Ik mag deze week naar de gyn gaan voor een onderzoek.
    Ik hoop dat ik volgende maand opnieuw zwanger kan worden..

ik ben er al wat overheen... als het dan toch moet verkeerd lopen, liever nu dan binnen 4 weken...

Waneer probeer jij opnieuw om zwanger te worden?

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Wij zijn er gelijk weer voor gegaan. De arts zei ook dat dat prima kon en als je lichaam er zelf nog niet aam toe is wordt je ook niet zwanger. Nu is t afwachten dus, maar denk dat ik gewoon ongi ga worden hoor...

Deel Deze Pagina