Ongi na vmk...

Discussie in 'Miskraam' gestart door engeltje23, 5 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Hoi meiden,

Ma 14 november heb ik een vmk gehad, was toen ongeveer 4 weken zwanger. Heb toen vanaf 10 nov t/m 18 nov gevloeid. 21 november had ik alweer een eisprong en afgelopen do 1 dec had ik een paar lichtroze drupjes bij t plassen. Gisteren had ik wat bruinige afscheiding en nu helemaal niks meer, ook geen ongikrampjes meer en die heb ik de afgelopen dagen wel heel erg gehad.
    Hoe was jullie eerste ongi na jullie mk? Ging dit ook een beetje zo?

Liefs engeltje

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
  3. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    mijn lichaam was de eerste keer flink van slag nu de laatste keer heb ik af en toe wat bloed verlies gehad en na een week werd ik echt ongesteld.

weet jij wel zeker dat je schoon bent ?
    en heb je ook al een negatieve ovulatie test gehad

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ja ben bij de ha geweest en volgens haar was het helemaal schoon....

Ik gebruik geen ovutesten omdat ik mn eisprong altijd heel erg goed herken. Een eisprong duurt toch altijd max 12 uur, of heb ik dat mis?

Thnx voor je reactie in ieder geval!

5. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    hoe heeft je huisarts gezien of je goed schoon was , dit kan alleen maar beordeeld worden door een echo ....
    en heb je al een negatieve zwangerschapstest gehad want een ovulatietest kan ook op hcg reageren en daarom positief is.
    na een positieve eisprong springt je ei binnen 48 uur

6. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ze had alleen gevoeld en met een eendenbek gekeken....moet ik toch nog voor de zekerheid om een echo vragen dan?
    Heb wel al een negatieve test gehad.

7. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Bij mij was na iedere mk/ma mijn menstruatie anders. Dat trok na een menstruatie of 2 a 3 weer redelijk terug naar een normale ongi.
    Dus het kan inderdaad zo zijn dat je menstruatie anders is dan anders, je lichaam heeft gewoon nodig om te herstellen.

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Thnx Annemiek! Ik moet t dus gewoon maar een beetje op zn beloop laten dus..... Wat fijn dat je nu al wel 32 weken bent na zoveel mks!

9. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    JA dat is zekers fijn. Hij is gelukkig ook erg bewegelijk, dus ik voel de hele dag door leven.
    Maar er is dus ook gewoon hoop ;)

En mocht je ondanks de rare menstruatie toch twijfelen, gewoon als je geen bloedverlies meer hebt een testje doen, heb ik ook wel ooit gedaan, al was het maar om mij weer met beide benen op de grond te zetten en de twijfel weg te nemen ;)

10. hafida80

hafida80 Actief lid

17 okt 2011
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat is vmk????

mk is miskraam en vkm vroege miskraam
    hoe noem je een mk van 22 weken

11. Annemiek1975

3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ik geloof dat officieel tot iets van 14 weken is het een VMK (vroegtijdige miskraam) En daarna is het pas een MK.
    Maar dit word volgens mij vooral door de medici gebruikt. Als je een MK ervaart, denk ik dat het emotioneel niet uitmaakt hoe ze het noemen en dus noemen de meeste dames ook als ze al vroeg een MK hebben het gewoon een MK

12. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    hoi hoi ,

ik zou echt even om een echo vragen , vind het knap dat jouw dokter op die manier kan zien of je schoon bent.
    mijn gyn heeft alleen met een eende bek gekeken of mijn baarmoeder dicht was en dat was zo en daarna een echo want ik was dus mooie nog niet schoon hoor .
    kortom ik zou het zeker doen het is wel je baarmoeder en zolang je niet schonn bent raak je ook niet zwanger

Deel Deze Pagina