Willen jullie weten wat het wordt?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door 2012mama, 13 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Willen jullie weten wat het wordt?

1. Nee...het blijft een verassing

2. Ja, we krijgen een jongen

3. Ja, we krijgen een meisje

4. Ja, maar weten het nu nog niet

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Willen jullie weten wat jullie krijgen? Of weten jullie het al?
    En waarom wel of niet?

Heb even een polletje toegevoegd...

2. noensje

noensje Bekend lid

25 jul 2011
    968
    0
    0
    In me holletje
    JA! maar weten we nu nog niet aanstaande dinsdag 20 weken echo hoop dat de beeb het laat zien vorige week hield hij/zij de beentjes dicht haha

3. knorretje88

knorretje88 Niet meer actief

Ik zou graag op je poll willen reageren, alleen staat mijn optie er niet tussen, haha.
    Wij twijfelen nog of we het wel of niet willen weten.

4. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij weten wat het is, maar heb niet gestemd. Wij houden het geheim voor de rest, dus ja. Wij zijn veel te nieuwsgierig en we vonden het gewoon erg handig met kleding kopen. Kamer en beddengoed enzo is wel erg neutraal gebleven, maar dat is gewoon onze smaak.

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    seentje je ziet niet wat er gestemd is hoor ;) dus je mag reageren .. :)

hier een meisje ! gewoon omdat ik super nieuwschierig was en graag kleertjes/kamertje enz aan wilde passen op een jongen of een meisje!

6. Pickle

Pickle Fanatiek lid

7 mei 2010
    1.293
    5
    38
    Ja, wij willen het weten. Gewoon omdat het leuk is om alvast te weten, en ook praktischer voor de uitzet. Ik zie ook de charme wel in van het een verrassing laten hoor, maar dat zou mijn nieuwsgierigheid écht niet aankunnen.

7. knorretje88

knorretje88 Niet meer actief

Ik denk dat ik het uiteindelijk ook wel zou willen weten hoor, haha. Maar ja, daar moet vriendlief het ook mee eens zijn...

8. Viooltje

Viooltje Actief lid

17 mei 2011
    479
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij weten het wel: een meisje :)

Ik houd van echt typische jongens of meisjes kleuren. Iedereen mag duidelijk zien dat we straks een dochter hebben.
    Ook voor het kiezen van de naam vinden we het fijn om te weten.

9. Female

Female Niet meer actief

Ik kan niet invullen, we weten het wel maar zeggen het tegen niemand. Verassing voor iedereen behalve wij 2 dus

10. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Zal ook mijn antwoord geven: Net als de vorige keer willen wij het niet weten. ik krijg een geplande keizersnee, dus de datum zal al geen verassing meer zijn, en dus willen we het geslacht graag een verassing houden...

11. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    wij ook dinsdag echo wij zijn zooo nieuwschierig:D

12. Marit75

Marit75 Actief lid

13 aug 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil het ook weten, ben veel te nieuwsgierig om het niet te willen weten :D

En misschien is het ook wat praktischer, je kan wat gerichter kopen...

13. Jute

Jute Fanatiek lid

20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Ik wilde het als veRRassing houden, mijn vriend wilde het wel weten. Nu was het mijn eerste kind en voor hem de derde, dat maakt misschien wel wat verschil. W
    We wisten dus niet voor de kleine geboren werd wat het geslacht zou zijn (ik had gewonnen:D).
    Ik gad de hele tijd het gevoel dat het een jongetje was, had ik even een verkeerd gevoel:)
    Vwb kleding, er is genoeg leuke neutrale kleding te krijgen vond ik.

14. Doortje25

Doortje25 Fanatiek lid

25 jul 2010
    4.056
    884
    113
    In eerste instantie wilde ik het niet weten, het is ons kindje en het maakt niet uit wat het is. Een geslachtsbepalende echo vond ik dan ook de grootste onzin... :) Tot we met 11 weken een echo kregen, wauw! Toen kwam het besef; er groeit echt een kindje in me! Vanaf dat moment werd ik steeds nieuwsgieriger naar het geslacht en afgelopen week heb ik zelfs een afspraak voor een geslachtsbepalende echo gemaakt! :)

Ik vind het leuk om ons kindje weer even te zien en ben zooo benieuwd of het een jongetje of een meisje is! Hier is het puur mijn nieuwsgierigheid dus, al vind mijn vriend het ook erg handig i.v.m. het kamertje enzo.

Nog 2 weken, dan weten we het, als het te zien is tenminste! :D

15. Marit75

Marit75 Actief lid

13 aug 2011
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend, nog ff geduld dus :D

En er is idd genoeg neutrale kleding te koop, maar vind juist de echte jongens of meisjes kleertjes zo leuk, ;)

16. Jute

Jute Fanatiek lid

20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Die kan je nog zat kopen als de kleine beboren is joh!;)

17. angel229

angel229 Niet meer actief

Wij wilden het zelf wel weten. Voor de buitenwereld is het nog even een verrassing.

18. EdN

EdN VIP lid

27 mei 2011
    8.835
    3.630
    113
    Ja, wij wilden het weten. Ik kan ook echt geen enkele reden bedenken om het niet te willen weten. Dan is de verrassing er af..? We krijgen een kindje, dat vind ik het spectaculaire nieuws hier, niet of het een jongen of meisje is. Ik zou het gewoon niet kunnen, al die maanden nieuwsgierig zijn, terwijl je het gewoon kan weten, waarom mezelf zo kwellen? :)

En het is natuurlijk ook veeeeeel leuker met shoppen, makkelijker met namen verzinnen, enzv.

19. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Wij willen het weten, dus hopelijk is het met de 20-weken echo te zien! Maar we houden het voor de buitenwereld wel geheim :)

20. Foxter

Foxter Niet meer actief

Wij willen het weten, waarschijnlijk weten we het over 2 weken, volgende week vwp.

Deel Deze Pagina