Tja, ik had gehoopt volgende week een positieve test te mogen hebben in Argentinie (we gaan vrijdag weg). Maar ik ben toch nu al ongesteld geworden. Shit!!!! Het enige fijne daaraan is dat mijn cyclus blijkbaar korter wordt. Nu 29 dagen i.p.v 39. Omdat we vijf weken op reis gaan, zitten we tegen de tijd dat ik wel of niet ongie moet worden in Chili, dus gaan we ervoor om ergens aan de andere kant van de wereld een kindje te maken. Ik hoop dat ik dan met goed nieuws terug mag komen! Groetjes Olga
O ja, de pendel van Sonja zou dan nu wel eens uit kunnen komen, want als het goed is komt mijn eitje nog in september.....
Nou,veel succes zou ik zeggen Wie weet welk positief effect heet het,toch? Volgens mij zou je niet de eerste zijn die zwanger word op vakantie
heel veel suc6. Zal wel leuk zijn toch, op vakantie zwanger raken! Ga je het kindje dan ook naar het stadje noemen waar het verwekt is?! Is "in" haha Hoop dat je met goed nieuws terug komt ! Liefs tan
Hmm, Ik denk dat ik niet zo ver zou gaan met het kiezen van een naam. Behalve als het plaatsje een hele leuke en beetje normale naam heeft natuurlijk!