Ik durf niet zo goed onder de zonnebank ivm zw.masker, dus ik zat te denken aan een dagcrème die voor een tintje zorgt. Maar welke is goed en ziet er ook natuurlijk uit? Dus niet dat je er zo'n oranje gloed van krijgt
Sorry - NIVEA Oh, werkt de link opeens net meer, nou ja, ik bedoelde Nivea Summer Beauty dagcreme. Ik heb deze, die geeft gewoon een natuurlijk kleurtje en geen rare vlekken. Ik heb zelf een normale huid (blauwe ogen, donkerblond haar).
Ik heb van ELF (eyes lips face) een moisturizer met teint en spf. Kost maar 1 euro per tube, maar is wel aan de kleine kant hoor. Ruikt ook nog super lekker! Kan je alleen via internet kopen www.eyeslipsface.nl
İk ken iemand die bij Etos werkt. Zij heeft een super mooi tintje en gebruikt de dag en nachtcreme van etos met zo een tintje. İk gebruik de dagcreme nu sinds 2 dagen. İk ga amdaag of morgen ook de nacht versie halen.
Ow ja trouwens mijn zus had er ook een. Weet niet meer welke het was want het is al een aantal jaartjes geleden. Maar die was gewoon ORANJE geworden en allemaal vlekken op haar shirt van haar hals.