Hallo moeders! Mijn zoontje word over een maandje 2 jaar. Nu weet ik dat hij dan weer naar het consultatiebureau moet. Ik dacht mij te herinneren dat ik de uitnodiging voor 18 maanden ruim op tijd kreeg. Nu hij bijna 2 word heb ik nog geen uitnodiging gehad. Weten jullie Hoe ver je van te voren een uitnodiging kan verwachten? Liefs ikkuuh!
Hier vlak van te voren met 2 jaar en nu weer. Hij wordt woensdag 3 en heb vorige week de uitnodiging gehad.
Misschien vergis ik me dan dat ik hem met zijn 1,5 jaar zo vroeg kreeg. .. Maar ik dacht dat je hem juist extra op tijd kreeg om de afspraak eventueel nog te kunnen verzetten. Ik wacht het gewoon nog even af en anders kan ik altijd nog even bellen.
Bij ons op het cb doen ze de 2 jaar check met 2 jaar en 2 maanden. Ik kreeg hem voorheen altijd ruim van te voren en de afgelopen keer (Die van 2 jaar dus) ineens pas een weekje van te voren. Toen kon ik dus niet dus verzetten waardoor hij uiteindelijk pas met 2 jaar en 4 maanden is geweest.
Ik heb vlak voor haar 2e verjaardag zelf gebeld, om dezelfde reden Toen deden ze heel relaxed (het is geen vaccinatie afspraak), ik kon meteen zelf een afspraak maken als ik dat wilde, of inderdaad nog een paar weken wachten op de brief.
Ik heb twee maanden na haar tweede verjaardag gebeld. En toen bleek er al een afspraak ingepland te staan... Daarna geen brief meer ontvangen.
Hmm nu je t zegt.... Jongste is in december 2 geworden. Nog niks gehoord. Zal dan ook wel met 2 jaar en 2 maand zijn denk ik.
Ik heb het niet gekregen. Ik ben kort na zijn verjaardag zelf gaan bellen, bleek dat het vaker niet goed ging met het versturen van de oproepen.
Hier ook geen afspraak met 2. Kids krijgen alleen entingen daar dus verder geen afspraken. Heb jij dat misschien ook zo doorgegeven?
Hier 1 maand na haar 2e verjaardag nog geen uitnodiging gehad. Toen zelf gebeld, ook omdat ik graag inspraak in het tijdstip wilde vanwege werk (begin of eind van de dag) De eerstvolgende mogelijkheid was 2 maanden later. Nou prima, was ze 2 jaar en 3 maanden bij het bezoek. Ik kom toch eigenlijk alleen voor lengte & gewicht meten.
Vlak voor de 2e verjaardag hier. Ik ben nu aan het wachten op de brief voor met 3jaar te kunnen gaan.
Wij moesten er uiteindelijk zelf achteraan.. Ze hadden, net als altijd, de smoes dat we iets mis was met hun systeem