pil vraagje

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door gaby1986, 17 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

hoi,

ff een uitlegverhaaltje.. mijn vriend en ik zijn al een hele lange tijd bezig met zwanger worden.. dit lukt niet op de normale weg.. en hebben al 2 icsi behandelingen gehad.. na de laatste behandeling ben ik dus ongesteld geworden.. mijn volgende nod zou zijn 29 januari.. nu is t dus zo dat we 29 januari gaan trouwen. en omdat ik dus niet precies dan ongesteld wou zijn (dus ook niet op huewelijksreis) heb ik het ziekenhuis gebeld en gevraagd of ik aan de pil mocht gaan en hem dan een weekje door mocht slikken.. nou dit was allemaal goed..
    eind de eerste week van de pil begon ik (klein beetje, maar wel elke dag) oud bloed te verliezen.. na de 2de week was dit nog steeds zo, maar door de pil voelde ik me zo enorm slecht dat t lichamelijk en geestelijk niet zo goed ging.. mijn vriend en ik hebben daarom besloten te stoppen en ons 1 maandje extra rust zonder behandling te geven.
    maar nu vandaag dag 5 na het stoppen met de pil ben ik nog steeds niet ongi. word ik nu niet ongi omdat ik te vroeg ermee ben gestopt.. en dus mijn nod nog steeds 29 januari is?

t is een heel verhaal geworden, maar hoop dat iemand me kan helpen.

in de bijsluiter staat overgens wel dat na t stoppen met de pil 2 tot 3 dagen de menstruatie moet komen.. maar ja k ben natuurlijk eerder gestopt..

2. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Spannend hoor zo'n grote dag, maar kan me voorstellen dat het voor je gevoel helemaal niet 'klopt' om weer aan de pil te beginnen.

Ik ben vorige maand weer gestopt met de pil nadat ik ongeveer 5 pillen van de strip genomen had en werd na 5 dagen weer ongesteld. Misschien dat je lichaam een beetje in de war is nu en niet zo goed weet wat de bedoeling is ;) Zou het gewoon nog even aankijken.

Ik wil je alvast veel plezier wensen met de bruiloft en hoop dat je ook snel een wondertje in je buik mag krijgen!

3. gaby1986

gaby1986 Niet meer actief

debzie: dank je.. vandaag is er ook nog niet echt een aankondiging om ongesteld te worde.. k moet t vandaag of morgen worden.. als k later ongi word ben ik t ook op de bruiloft..:(

Deel Deze Pagina