Is er kans op zwangerschap?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door Tinka, 5 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinka

Tinka Nieuw lid

5 jul 2006
    2
    0
    0
    Ik ben vorige week maandag de pil vergeten dat was de dag waarop ik weer moest beginnen met slikken.
    Nu heb ik niet in de stopweek gemeenschap gehad maar wel in die week ervoor (14 dagen voor de vergeten pil). Is er dan ook kans op zwangerschap?
    Ook heb ik niet alles gedaan maar wat wel kan ik hier niet typen maar dat maakt me ook weer onzeker of ik wel of niet zwanger kan zijn.
    Ik hoop dat mijn tekst/uitleg een beetje te begrijpen is.

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi,

14 dagen ervoor alleen sex.. nee dan is de kans extreem klein dat je zwanger bent.

Maar goed, je verteld niet het hele verhaal, dus ik heb geen idee of daar ook nog een kans door zit.

succes

3. Tinka

Tinka Nieuw lid

5 jul 2006
    2
    0
    0
    Mag ik je pmen?

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Tuurlijk! ;)

5. hairdresser

hairdresser Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.409
    0
    0
    ik ben ook nu 2 maanden met de pil gestopt en ik denk dus nog erg aan het ontpillen zijn.
    dat is echt een naddel vaan de pil. wanneer kan je met clomit beginnen als het niet op gang komt

6. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    na een jaar kan je verwijzing krijgen ongeveer naar gynocoloog
    die beslist of clomid nut heeft voor jou

succes

7. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    als je vindt dat het te lang duurt gewoon even naar je ha, na een jaar kun je de medische molen in maar vaak wordt je wel daarvoor nog al doorgestuurd naar de gyn om bepaalde dingen te proberen, en na een jaar als het dan nog niet gelukt is ga je verschillende soorten vruchtbaarheidsonderzoeken krijgen...

maar eerst ff langs je ha en kijken wat die zegt...2 mnd valt nog wel mee meid, wacht het gewoon nog ff af maar ik zou er ook niet al te lang mee wachten....

je zou ook aan je ha kunnen vragen nog of die je iets kan voorschrijven wat je menstruatie gaat opwekken (duphaston) om op die manier een geregelde menstruatie te verkrijgen, dan kun je ook kijken dmv tempen - ovulatietesten of je idd een eisprong hebt....

Deel Deze Pagina