Hallo allemaal, Mijn zoontje van 8 maanden heeft de nacht van do op vrij jl. flink gespuugd.. De ochtend van vrijdag ook flinke diarree en dat heeft hij nu nog steeds. Ontzettend waterig en daarner ook serieus tot zn nek toe in de diarree.. Nu heb ik gelezen dat als t bij 48uur nog steeds zo is, je contact moet opnemen met de huisarts. Mijn vraag is nu zal ik morgen de eerste hulp bellen of wachten tot maandag?
Wat sneu Zie dat je nog geen reactie hebt gehad. Ik zou bellen. Al is het maar voor advies. Zolang hij genoeg drinkt en alert is, is er volgens mij meestal niks aan de hand. Maar liever een keer teveel als te weinig bellen. Gaat het al wat beter?
Hoi, lastig hè. Hier zijn we er net vanaf. Na 6 (!) Dagen diarree. Ook zo dun en steeds tot aan de nek. Op dag 5 naar de hap geweest, omdat ze bijna niets meer dronk. Maar ze huilde met tranen en kwijlde nog, dus ze zagen geen probleem. Wij zijn hier op dag 5 begonnen met tasectan. Dat werkte top!! Succes ermee hoor!
Bedankt voor jullie reactie! Nog steeds diarree, maar wel alert en drinkt enorm veel water dus dat is fijn. Gisteren niet meer dan 2 melkflessen erin gekregen... Hij wil gewoon niet en nu ineens precies 4 rode bultjes op zn polsje... Ra ra Ik ken tasectan nog niet? Wat is het?
Hier gingen er op een gegeven moment nog maar een paar slokken in.. 2 flessen vind ik nog best veel... Die rode bultjes he, dat had ons dochtertje ook! Op haar buikje... ik dacht waterpokken, amar dat is het niet... tasectan koop je bij drogist. Poeder...
nou het is inmiddels van 2 flessen naar 1 fles in de ochtend en 3 slokjes in de middag... Verder ook weer 2 stukjes brood en dat was het. Kan het geen koemelk allergie zijn? De assistente van de ha vertelde me dat er een virus gaande is.. Dat klopt wel want ik was van het weekend ook ziek, maar mn kleine ventje doet nu al vanaf vrijdag zo. Als ik alleen maar in de buurt kom met zn melkfles zet hij het op een brullen
Dat houdt wel lang aan.. Wilden ze jullie niet op controle laten komen? Ik heb geen ervaring met koemelkallergie, geen idee hoe plotseling en heftig dat op kan zetten. Virus lijkt me een goede verklaring, maar kan me voorstellen dat je wel gerustgesteld wilt worden.