zo dat was eve schrikken zeg. Ik had xander gister middag op bed gelegd voor ze slaapje. Alleen kan meneertje in ze slaap zak zich omdraaien en gaan kruipen dus zo nu en dan moet ik hem af en toe weer eve terug leggen, geen probleem natuurlijk. Dus gister ook, xander krijgt alleen in bed ze speen, dus ik loop de kamer in leg hem weer recht en zoek ze speen, alleen kon hem nergens vinden. Dus ik kijk hem aan en vraag waar is je speen en hij begint te lachen. Ik wist niet wat ik zag. Ze speen zat helemaal in ze mond overdwars.(niet allen de speen maar echt de hele speen) Als hij ze mond dicht had zag ik hem niet eens. Ik moest echt eve me best doen om hem er weer uit te krijgen. Weet nou niet of ik hem ze speen nog wel geef , hij heeft hem toch altijd maar een paar minuten in en dan spuugt hij hem uit (normaal gesprokken ) Jeempie zeg ik wist niet dat een speen dat kon, of xander hoe je het wilt zien!
Iehiehieh! Welk merk speen was dat? Tymen doet het nu soms ook wel eens. Hij heeft Bibi. Maar hij kan hem er zelf weer uit halen.
ja hier ook bibi. Xander zit er veel mee te spelen om te kijken opwelke manieren de speen in ze mond kunnen, en dan kan hij hem er ook weer uit halen. Maar hij zat nu best ver in ze mond en ik moest best moeite doen om hem er uit te krijgen, hij zat echt al richting ze keel, denk niet dat hij hem kan door slikken maar toch!
wij hebben zulke fratsen zowel met bibi als difrax spenen gehad heb nu eigen merk etos, maar durf mn kindje eigenlijk niet een nacht te laten slapen met een speen in toch heb ik me eens laten vertellen dat ondanks dat ze hem vreemd in de mond kunnen proppen, het niet écht gevaarlijk is omdat het nooit in de keel zou passen.... tsja.. ik weet het niet hoor, blijf het enge dingen vinden (maar helaas ook o zo onmisbaar)
Jeetje, dan schrik je je ook kapot! Ik ik idd ook steeds gehoord dat het onmogelijk is om die dingen in de keel te krijgen, maar ik zou er geloof ik ook niet meer zo op vertrouwen...
hier ook wel is gehad en dat was bij een difrax speen. die heb ik dus nooit meer gegeven en met de speen van bibi heeft ze dit nog nooit gehad. hier zat ze ook echt te stikken en wil niet weten wat er gebeurd was als ze in bed had gelegen ipv in de box
Nu zitten er wel gaatjes in het schild (of hoe je dat ook noemt. (iig bij die van bibi) Dus als hij in dr keel vast komt te zitten kunnen ze iig andemhalen. Gatver wat een eng idee...
Difrax "vlinderspenen"staan er om bekend dat dit nog wel eens wil gebeuren..Ben wel nieuwsgierug welk merk speen dit bij jouw is gebeeurd..?
de vlinderspeen is inderdaad erg klein jeetje, kan me voorstellen dat je wel schrok! Is bij ons nog nooit gebeurd eigenlijk.
Oh jakkes, dat dit kan! Is dit niet een algemeen bekend probleem dan? Ik mag hopen dat de fabrikant hier van op de hoogte is en er wat aan gaat doen. Ben blij dat mijn zoontje geen speen heeft/wil.
het is inderdaad een bibi speen. gelukkig heeft xander niet echt behoefte aan ze speen meer lekker eve sabbelen dan echt nodig hebben. Ik heb hem nu helemaal weg gelaten en tot nu toe gaat het goed dus hoop dat dat zo blijft. zat er aan te denken om bibi een mailtje te sturen ,maar weet niet of het wel zoveel zin heeft.
wij hadden het met de difrax en niet met de bibi heb dirfax een mail gestuurd krijg je als antwoord je mag je kind nooooit alleen laten met de speen? als ie er mee slaapt zal dat toch moeten he. nu heeft ie bibi en geen last gehad gr gerda
Ik heb vandaag weer nieuwe spenen gekocht van bibi (12 maanden) Er staat bij dat de speen niet doorgeslikt kan worden. Maar als hij is het mondje zit je hem voorzichtig kan verwijderen.