Tenperatuur weer 37.1. Gisteren heb ik wel ruzie gehad met de thermometer, wellicht dat ie daarom zo laag tempte. Vanmorgen was ik wel ff beroerd. Niet overgegeven oid, zakte weer een beetje toen ik naar buiten ging om de honden uit te laten. Afscheiding nog steeds waterig, borsten klein beetje pijnlijk, vreemd gevoel in mijn liezen (Lijkt een beetje spierpijn-achtig) als ik loop/heb gelopen. Ergens heb ik goede hoop. Ik heb besloten tot maandag te wachten en een test samen met mijn man te doen, als ik dan nog niet ongesteld ben. Dan heb ik voor mezelf ook de ruimte om ff met de huisarts te bellen, wat er ook uit komt.
Komt meer omdat mijn man er echt bij wilt zijn. En maandagochtend is de eerstvolgende ochtend dat we samen wakker kunnen worden en we eventueel ook ruimte hebben voor de volgende zaken, indien nodig. En als ik tussendoor toch nog ongesteld word, scheelt het me weer een testje.
Nog steeds niets... net toch wezen sporten (squashen) en nu heb ik echt een zeur gevoel in mijn lies. Kan dat ergens mee te maken hebben? Ik had al last van steekjes en ik heb niets overbelast.
Ik heb geen digitaal temperatuurkaartje ik houd het op papier bij en ik ben nu niet thuis... Voor mijn ei had ik een temperatuur tussen de 36.4 en 36.6. Daarna heb ik temperatuur tussen de 36.8 en 37.1. Dit is nu sinds 29 januari. Voor mij is het altijd lastig om na te gaan, gezien ik vrij onregelmatige tijden heb. Maar de temperaturen lopen zo uiteen dat ik altijd wel eruit kan halen wanneer de menstruatie gaat doorbreken.
Ik zou gewoon willen dat mijn lichaam een seintje zou geven. Al is het maar een keer bij een 'vlaag van misselijkheid' spugen. Dat zou al veel duidelijker voor mij zijn. XD... maar ergens denk ik dat dat niet gaat gebeuren... ik heb een maag van beton.. geloof dat de laatste keer spugen een jaar of 7 geleden is geweest tijdens een virus. Daar is niets aan overdreven. :')
Vind het heel knap als je tot maandag kunt wachten. Ik had zeker nog een keer met ochtend urine geprobeerd, maar ik snap dat je man erbij wilt zijn. Succes!
Helaas. Ik werd vanmorgen wakker met een temperatuur van 36.4, ga naar de wc en zie dat de sluizen zich hebben geopend. De moed is me zo onderhand in mijn schoenen gezakt.