Al 3 nachten wakker met flinke bloedneus

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door RianneD, 17 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RianneD

RianneD Actief lid

25 nov 2006
    252
    0
    0
    Mijn zoon van net 3 word de afgelopen 3 nachten steeds hard huilend wakker met een onwijze bloedneus. Het stroomt er echt uit, minutenlang. Zijn hele matras en lakens zitten onder het bloed. Heb al de huisarts gebeld, die zei dat het door 2 dingen kan komen, namelijk door peuteren in zijn neus, waarvan ik eigenlijk wel zeker weet dat hij dat niet doet, overdag niet en dus ook niet in zijn slaap, en ten tweede door droge lucht. Maar dat lijkt me ook sterk want we hebben nooit de verwarming boven aan, luchten de hele dag door zijn kamer tot vlak voor bedtijd, en er is niks aan die situatie veranderd sinds dat hij geboren is , dus lijkt me ook een vreemd verhaal. Heeft iemand dit ook eens meegemaakt en heeft er iemand een tip wat ik eraan kan doen?

2. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

15 dec 2006
    2.397
    1
    0
    Mijn tip is gelijk naar de huisarts ermee!! Ik zou hier echt heel bang van worden!

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Inderdaad weer terug naar de huisarts!

4. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    zoals ik het lees heeft de huisarts dit alleen door de telefoon gezegd? Lijkt me wel raar, zou minstens verwachten dat ze hem onderzoeken!

Lijkt me niet normaal hoor als hij zoveel bloed, nog een keer achteraan bellen!

5. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    mn dochter heeft dit ook al 2,5 jaar soms. Idd als de lucht droog is dan heeft ze dat dan weet ik dat ik het ding aan de verwarming weer moet vullen. ook al lucht ik enz.

maar goed je zegt dat je geen verwarming aan hebt.
    hier is verder geen oorzaak gevonden en ik heb t zelf ook al van kinds af aan vaak.
    ik zelf maak me er niet meer druk over, maar goed kan bij jullie mss een andere oorzaak hebben. Gewoon even nog naar de huisarts, even laten checken en evt adertje dicht laten branden!

6. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Ik denkd at dit onder de hooikoorts valt. Ik had vroeger als kind ook altijd hele dikke bloedneusen die niet te stoppen waren, 3x is het dicht gebrand door de KNO arts. Toen hebben ze een allergietest afgenomen en ik was voor behoorlijk wat dingen allergies, met name de hooikoorts allergie-en. Ik heb toen jaren een prikkenkuur gehad en sindsdien nooit meer bloedneus gehad. Heb nog wel hooikoorts maar veel minder als kind. Ik nies en snotter nu nog wat maar verder niks meer aan het handje. dus ik denk een allergiesche reactie. zou er wel mee naar de HA en of de KNO arts.

Deel Deze Pagina